mandag den 20. december 2010

Baggrund og begejstring

Måske jeg efterhånden "skylder" et link.
Ej, kan man det?
Måske ikke, men derfor kan man godt have lyst til at vise sin taknemlighed og dermed linke til den taknemligheden gælder.
Jeg bruger næsten dagligt Rie Elise Larsens fine papir som bagrund på mine "studie" billeder til bloggen.
De er med til at gøre farverne i det jeg laver mere strålende.
Jeg lagde 2 nye eksemplarer til samlingen i dag.
Tak Rie Elise Larsen for super skønt farvevalg, skønne enkle mønstre og NICE stil.
Dine ting passer forblyffende godt hjemme hos os, uden jeg dog er ejer af andet end 3 æsker og en stak papir fra din hånd.
Nåh ja, og din JULEBOG!!!!
Måske jeg fortæller lidt om den i morgen?



5 kommentarer:

Lene sagde ...

Ja Rie Elise Larsen laver mange fine ting. Jeg har hendes julebog og den er skøn. Selvom jeg er til en anden stil julepynt, så bliver man glad og inspireret af farverne.

Malene sagde ...

Hun laver helt fantastiske ting. Har ønsket mig bogen...og så må jeg lige slippe et 'suk' over det pinke papir...hvem der bare ku få fingre i det...det fås ikke her i nærheden og på nettet ikke i løssalg:(

***Hos Mutter*** sagde ...

Vi andre er kun taknemlige for et link til et fedt sted.

Jeg elsker også hendes fine ting.

Anita sagde ...

Det er de skønneste farver og mønstre hun laver:-) Julebogen er helt fantastisk og findes til en helt fantastisk pris i Bilka!

Pauseknappen sagde ...

Hej. Fantastiske ting, og helt vildst fede papirer...uhmmmm lækker lækker!!
Måske man skulle have fingrene i den´bog! :)

Du er velkommen til at besøge min blog, den er stadig ret ny, men godt undervejs.
ciao