torsdag den 16. december 2010

Kære blogvenner...Alt det positive kom i min retning.

Denne dag kan KUN blive positiv, for
Anne har sendt mig et postkort. Hun skriver det var fordi det mindede hende om mig.
Tænk at vi har blogland med skønne mennesker som Anne?


I går kom der samtidig en pakke fra Vibeke, som jeg også kun kender her fra bloggen
Hjemmegjorte svampe kager.
Smukt lavet.
Fantastisk tanke (og flot udført)... TUSIND TAK, hvor er du sød.

Og så har  Lene været i gang med en ny sjov hama-perle-teknik set hos "I Lones fodspor".
Lene har lavet det fineste hækle-on-tour etui til mig for et stykke tid siden med broderet navn og det hele.
Og nu også en stjerne og et hjerte.
Lene syr bare SÅ pænt at man ikke tror det er muligt.

Kære bloglandsbeboere.
I glæder mit hjerte.
I er med til at gøre hverdagen festlig og god.
Tak til jer der sender gaver,
til jer der kommenterer, sender hilsner og kort.
Tak fordi I er der for mig og for blogland.

Og måske vi sammen kan formulere BLOGLANDS positive kendetegn?
Her er et par forslag:

Vi deler, vi vil hinanden det godt.
Vi gør ting for hinanden, hjælper hinaden,
Vi laver positive blogindlæg.
Vi nyder at andre kan, og "lovelinker" når vi låner.
Vi beundrer dem der er gode til noget.
og mest af alt, så tør vi vise hvem vi er, og hvad vi kan....

Du må gerne fortsætte eller skrive teksten som du synes den skal være.
Enten i kommentarfeldtet....eller på din egen blog (skriv i kommentarfeldtethos mig, så kommer vi og kigger)

15 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Karen
Jeg er glad for at de små svampe kager kom frem i god behold. Jeg var lidt nervøs for at de blev mast til krummer :-) Sikke dejlige gaver du ellers har fået :-)
Mange jule hilsner vibeke

Unknown sagde ...

Blogland er kærlighed.
Blogland er rummelighed.
Blogland er en kærlig tanke til en fremmed, som man ikke behøver kende for at ville gøre noget godt.
Blogland er fællesskab som styrker og gør en forskel!

Blogland er er kun én kommentar fra at en fremmed kan blive den ven du ikke har mødt endnu.

Anonym sagde ...

Blogland er også inspiration til de kreative på kryds og tværs af de geografiske områder.

Rigtig gode forslag der er fremkommet af Karen og Trine

Onkel Anne sagde ...

Dejligt, at kortet blev modtaget i samme ånd, som det er sendt :)

Blogland er for mig et sted, hvor jeg kan dele mine tanker, og samtidig få respons.
Blogland er sammenhold
Blogland er opbakning og styrke
Blogland er fyldt med forskellige bloggere med forskellige holdninger og forskellige måder at tackle verden på.
Derfor gør Blogland mig klogere - ikke blot på andre, men også på mig selv!

PUK sagde ...

Godt sagt allesammen!

Cristine sagde ...

Jeg er så utrolig enig i det hele. Men jeg kan ikke love, at jeg skriver positive indlæg altid. Men jeg kan love at jeg skriver, fordi jeg har noget på hjerte og fordi jeg har lyst til at dele.
Det var det der startede blogland for mig, det jeg får så meget ud af, at andre også gør.
Jeg elsker alle slags blogs, de kreative, de proffesionelle og de dybsindige.
I looover blogland og den stemme vi er ved at få!

Kram fra Cristine

CilleBille sagde ...

Jeg synes blogland er...
- en hel ny verden, der åbner sig for mig
- en verden jeg har lyst til at blive en del af
- en verden, der inspirerer mig og hvor jeg forhåbentligt, på sigt, kan inspirere andre.
- en verden fuld af fantastiske mennesker
- sikkert meget meget mere, men jeg er først ved at opdage det - og jeg glæder mig.

mange hilsner
CilleBille

Skumkat sagde ...

Kære Karen
Jeg er dybest set enig, dog vil jeg gerne ændre "positive indlæg" til "ærlige indlæg". Man skal ikke "halvere" sin person i blogland, og det er ok at vise mindre positive sider frem, så længe det gøres ærligt. Det er i hvert fald min mening.
Anyways... Har skrevet nogle fabuleringer ovre hos mig selv.
Hav en fantastisk aften.

Skumkat sagde ...

Fantastiske gaver btw. Elsker de små svampekager, og det _er_ bare lige dig!

- Mette

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Jeg kunne ikke have ramt tasterne bedre end hvad der allerede er skrevet..

En for alle - Alle for en!

Julia sagde ...

Du er meget fantastisk Karen. Tusind tak for dit overskud og din gavmildhed. Kram

anette lyskjær sagde ...

Enig enig.
- Blogland er det hele! Kreativitet i lange baner, på kryds og på tværs og i cirkler.
- Blogland er dejlige nye kontakter/fællesskaber, der måske kan bli' til mer'.
- Blogland er inspiration, fortælleglæde, delelyst og hverdagsglimt i med- og modvind.
- Blogland viser fællesskaber og lidenskaber - ærlighed, kærlighed, særlighed og bli'r hurtigt en uundværlighed.
Det er et fantastisk land jeg er kommet til som opdagelsesrejsende.

Synne Justesen sagde ...

Jeg vælger at formulere det som min 8 årige søn ville have gjort:

Blogland er bare hammersejt!

Almas mormor sagde ...

"SMIL" - elsker dette blogland, der har fået mig til at være hundrede gange mere kreativ end før :)

Pialouise sagde ...

Blogland er FÆLLESSKAB og GLÆDE, og det endda på tværs af geografi, uddannelse, politiske holdninger, social status og alt det andet, der nogle gange gør, at man ikke mødes i den virkelige verden.
For mig er blogland også et sted, hvor jeg bliver klogere på mig selv og andre, jeg bliver inspireret af de mange dygtige og gavmilde gør-det-selv-kvinder, og jeg glædes, undres og forundres dagligt.

Glædelig jul og godt nytår 2011 til alle :)
KH Pialouise