onsdag den 29. december 2010

Kagleri

Jeg har kaglet i dag. Med nogle rigtig skønne høns. Ikke bare hæklehøns, men også strikkende....
Jeg vil til at strikke igen. Lige straks.
Jeg trænger til det. At strikke. Ikke bare hækle hver gang, fordi det er så let og hjemmevandt.
Her er et par billeder fra i dag.
De hæklede lapper her er Birgittes. Du finder hendes blog HER.
Den gule fine tøseting er Trines. Du finder hendes blog HER.
Brødet er også Trines værk....og det skal prøves, for det smagte vildt godt.
Der var naturligvis flere kaglere til stede....jeg bringer mere om flere snarest.
Tak for en skøn dag.

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dejlige Karen - du er så skøn at have på besøg, lige den slags gæst man elsker at få ind ad døren, med latter og ideer og smil og fabelagtige fortællinger.

Strik, siger jeg dig! Det vil du ikke fortryde :-)
Og vi kagler snart igen, det er et løfte. Tak for at du var med til at gøre dagen til noget særligt!

EnHeberg sagde ...

Det er skønt at kagle og lave håndarbejde på samme tid.

Lavendel sagde ...

God fornøjelse med strikkeriet - og godt nytår til dig!!!!

ThinkingSpace sagde ...

Uh, hvor kan jeg mærke, hvor I har hygget jer. Dejligt! Jeg håber, at kunne kagle med næste gang. :-)

Anonym sagde ...

Hej Karen :)

Jeg er så glad for endelig at have fået et ansigt på hende-der-med-alt-du-ved :-) Og er du vimmer hvor du snakker ! Du lever til fulde op til den dejlige kvinde der stråler ud af din blog.
Glæder mig til at møde dig igen en anden gang, til endnu mere snak og krea und so weiter.

KH Maria