onsdag den 29. december 2010

Julekrybben fra Ostheimer

Vores ældste datter er ejer af Julekrybben fra Ostheimer.
Hun har fået englen og barnet i "vuggen" da hun var ganske lille og så har gudfar Lars langsomt fyldt på hvert år til Jul, til hun både havde stald, okse og æsel, hyrder og konger o.s.v.
Jeg elsker Ostheimer figurerne. Og de her kan godt stå lidt længere tid fremme end til hellig tre konger,
hvis I spørger mig.
De fås bl.a. i Askeladen i Århus. Sammen med alle de andre gode Ostheimer figurer.



9 kommentarer:

trinesoehest sagde ...

Åh suk altså, hvor er det bare fint. Sikke en fantastisk fin gave!

Kaylovesvintage sagde ...

very pretty..I have been looking at them for some time now, guess next year we buy some

Pauseknappen sagde ...

Hej.
Må jeg spørge hvordan du laver din blog-skabelon sådan at du har billeder foroven? Jeg har ikke kunne finde ud af det endnu, og vil smadder gerne have det :O) Hilsen Rikke.

hanne ewald sagde ...

Hey Karen
Vedr. maden Nytårsaften?
Jeg har sendt dig en mail :-)

KirstenK sagde ...

Hvor er de fine...

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Nej hvor er de skønne! Jeg har tilmeldt mig deres nyhedsbrev og vil linke til dit indlæg. Der er tit mennesker som spørger, hvor man får en smuk krybbe. Selv har jeg en fin stor krybbe og en del små. Men det er ikke let at finde noget som her, hvor man kan samle og sætte sammen!

Eva sagde ...

Det var dog den skønneste gave at give en lille pige.
Jeg har i mange år ønsket mig lige sådan en krybbe, men har indtil videre "nøjedes med" nogen lidt billigere udgaver.
Nu ved jeg jo, hvor jeg skal lede.

Belinda sagde ...

jeg elsker også Ostheimer-figurerne og har også mine engle stående fremme hele året :)

Vintageregreening sagde ...

Så fin julkrubba....naturlig.