onsdag den 11. august 2010

Et hit?

Med chance for at lyde selvglad (det er bestemt ikke meningnen), så ved jeg når noget er et HIT.



Og den her, den blev bare rigtig god!
Det er den jeg har ventet på.
Nr. 3 af 3 i min lille 70'er remake kollektion som jeg nåede til mit sidste katalog hos Stof & Stil.
Jeg har købt den selv i dag, for den er i butik nu...(i hvertfald i Tilst).
Kataloget udkommer slut næste uge har jeg hørt på en norsk blog.
Jeg glæder mig også til at se det færdigtrykt det katalog.

25 kommentarer:

Malene sagde ...

Nøj, den er skøn. Skal helt sikkert have fat i den + de to andre du viste frem for lidt tid siden. Ærgerligt at bo så langt fra en stof og stil, men så er det godt at kataloget er lige om hjørnet.

Malene sagde ...

Jeg afventer også kataloget med stor længsel... lidt det samme med IKEA... så dejligt med inspiration :-)

Skønne sager :-)

trinesoehest sagde ...

Karen, hvor er det bare lækkert!! Jeg skal altså snart ha mig et lager af dine herlige retro påfund :-)

Miv sagde ...

SUPER MEGA HIT!!!

Kirsten sagde ...

Og lige præcis dén var det første der røg i min vogn i går, da jeg raidede Aalb afdelingen! Dén er nemlig smuk :-)

Julie sagde ...

TOTALT MEGET ET HIT! I hvert fald for mig. Det må jeg bare have fat i til et par lækre posebukser til mig selv.

Fargebarn sagde ...

Utrolig fint stoff! Jeg elsker det! Må ha må ha! Du er bare best til å lage fine stoffer!

Hanne sagde ...

Det er så fint i den farve (osse).
Godt jeg skal til Tilst i morgen i anden anledning, så kan man jo lige slå et smut forbi Stof og Stil.

Mia sagde ...

JEP DEN ER ET HIT!!!

JEg er fuldstændig vild med dine 3 retrostoffer - og har de andre to -og denne ryger bestemt også i posen ;-)

Smil fra Mia

F R K. E V I G G L A D sagde ...

SÅ lækre Karen!! Jeg skal helt sikkert forbi Tilst ;)

Regnbue mor sagde ...

Hvor er den altså bare smuk... Glæder mig til kataloget kommer...

KH
Cristina

Unknown sagde ...

SÅ smuk! Jeg synes det klæ'r dig at være lidt selvglad ;)

Darling L sagde ...

Helt sikkert et HIT! :-)

g u r o sagde ...

Jeg syns disse tre variantene var HELT SKJØNNE, og har allerede kjøpt metervis... :) Har planer om MYE fint, både til klær og interiør, tror jeg. :)

Det var forresten mye annet fint på Stoff og stil også nå, og jeg skal nok tilbake i neste uke når den nye katalogen og enda flere varer har kommet i butikken! :)

Takk, forresten!! :)

Ønsker deg en fin kveld!

Dorte sagde ...

Hvor er jeg glad for at jeg skal på tur til Roskilde afs. i morgen. Alle 3 retro-look-a-like skal med hjem plus det løse.
Dorte :O)

Pernille-Frederikke sagde ...

den er super skøn - jeg har allerede købt de to andre farver, men denne må jeg lave et par bukser i til min skønne bonusdatter

Mirjam sagde ...

De er virkeligt fine de tre stoffer! Og det er helt okay selv at sige det ;)

Ved du, om de kommer til salg på hjemmesiden også?

Kh. Mirjam

Unknown sagde ...

Wauw hvor er det skønt:9
Jeg må da vist i stof og stil her snart:)

janet sagde ...

Jow, i sådan en situation SKAL man prale, for du har da scoret et vaske ægte hattrick...

Mette sagde ...

Så det afgjort! Det er da 4 meter af den lilla retro, der skal på bagsiden af min quilt! Glæder mig til at det kommer i butikken, så jeg kan blive færdig.

Rikke sagde ...

HOLD OP hvor er det lækkert, godt jeg snart skal til Odense!

Majer sagde ...

Jeg faldte for den orange, da de lige havde fået den ind af døren for en måneds tid siden her i Herning. ABSOLUT skøn. Normalt er jeg vild med turkis, men ikke lige i dette print. Men nu kan jeg så glæde mig over en lilla udgave :-) Den skal jeg da bestemt have nogle meter af til lageret :-)

Anita Tørmoen sagde ...

Så morsomt! Du var heldig med det stoff-mønsteret synes jeg:)

Vibeke sagde ...

Helt klart en hit! Jeg elsker dette stoffet!!

Helle sagde ...

jeg må helt klart have det stof til en sommer jakke til mig selv når vi når til sommer ;)

lækkert stof og fed farve :)