fredag den 20. august 2010

Hvornår begynder det, det der bliver det nye?

Hvornår startede det, det der inspirerer i lang tid frem over?

Neon f.eks.blev tydeligt for mig som et nyt hit i Paris i
Februar for 1½ år siden,
Jeg fandt og købte nemlig en pung fra Dumpling Dynasty (som laver mange andre ting med skønne neon detaljer)og kunne mærke for første gang, at det neonpink foer der var i pungen, var nyt, var rigtig, var godt. At det var noget jeg ville have mere af....MEGET mere, og helst hurtigt.
Nu ser jeg neon på mange blogs, i butikker og i moderne malerier.
Dejligt der er så mange der er med på neon.
Men...
Er du  ikke til neon "udenpå"(endnu), kan du jo starte som jeg, og  få det som foer i pungen (som i øvrigt er super holdbar og praktisk med plads for os med gammelt kørekort).....
KAN SES OG KØBES LIGE HER.
Men pas på....foret er nærmest selvlysende!!!!

Se mit indslag fra September 2009 HER, Med flere billeder af pungen.Jeg elsker den stadig.
Det er et af mine bedste køb og man bliver glad hver gang man åbner den....

6 kommentarer:

trinesoehest sagde ...

Karen, du er altså klart en meget dominerende smittekilde til neonfeberen :-D Hvis ikke Smittekilden. Men jeg tror vi er mange, som er meget glade for feberen!
Det bliver spændende, hvad du smitter os med næste gang :-)

Marie-Louise sagde ...

Jeg er altså helt helt vild med det tørklæde. Neon beynder også at virke på mig:-)

Kirsten Søeballe sagde ...

Vil ikke kommentere på det med neon . Men jeg oplevede noget underligt da jeg ville ind på diin blog første gang her i dag . Der stod at denne blog ikke eksisterede mere og at karenklabaeksverden var ledig !!!
Det synes jeg jo var underligt ,så klikkede ind en gang til . Og da var du der stadig .
Jeg er forvirret .
God weekend og jeg er glad for at kunne følge dig fortsat :-)

Betty sagde ...

Må tilstå...er blevet smittet med neonfeber....var ude at lede efter neongarn i går.
Vil gerne have fingrene i det tørklæde...kan du fortælle, hvor man kan købe det?

Prinsesser og pirater sagde ...

Hej.
Jeg er også faldet for neon! Så lækkert! Tørklædet har jeg netop prøvet på i en butik i Randers der hedder CIN (den findes også i Viborg). Der er andre tørklæder med neonprint også.
Der er dog ikke til at finde smykker i neonfarve :-( Nogen der laver nogen?

Anette sagde ...

Hej Karen, jeg er klart blevet smittet. Jeg har også købt den lækre pung fra dumpling dynasty og elsker den helt vildt. Den er jo nærmest et pralestykke i tasken. Eneste minus er at jeg ikke kan have den i jakkelommen, men så får jeg til gengæld glæde af den taske jeg fik på Kreta sidste år, så noget godt fører det jo med sig.