fredag den 13. august 2010

En lille rask give Away (Kun for kreative jyder?)

Jeg er en smule lokal denne gang. Jeg har rundet 800 faste læsere og ville egentlig ikke lave en give away i den anledning denne gang, for der har været masser af skrive arbejde med mine små hæklekursers planlægning
men....
Så kom søde Mette mig i forkøbet og har sendt 3 skønne pakker til udlodning.

Har du lyst at komme på Husflidsmessen kreativ Fritid i Viborg fredag den 3.sep.,
lørdag den 4.sep. eller søndag den 5. sep. 2010 ?
Så har du nu chancen for at vinde 1 af 3 små  lækre pakker med 2 billetter.
Der er 3 pakker på spil.
På messen kan jeg bl.a. anbefale at se Skals håndarbejdsseminariums stand, den plejer at være FANTASTISK smuk og inspirerende. Og så selvfølgelig ØNSKEFE, for der fandt jeg en del skønne sager sidste år.
Billet pakkerne er sposoreret og lavet af Mette/Ønskefe
Tusind tak for din velvillighed og gode idé.


Jeg mødte Mette sidste gang der var Husflidsmessen Kreativ Fritid i Viborg.
Hun havde forelsket sig i min pung og begyndte efterfølgende at sælge dem i sin webshop.


Det er jo spændende hvem jeg evt. kan møde i Viborg 3.-4. eller 5. September?
Skriv en kommentar til mit indlæg og du er med i lodtrækningen. Pakkerne ligger klar.
Jeg udtrækker 3 vindere fredag den 20. August kl. 20.00

60 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det ville da være dejlig at vinde billetter til Messen, følger din blog hver gang du údgiver noget. Du har rigtig mange gode idéér.

Unknown sagde ...

ej hvorfor er det lige man ikke er jyde???

vil bare lige gøre dig opmærksom på at du måske skulle ændre udtræknings dagen til den 20 aug. så de heldige vindere også kan nå at få brugt deres gave ;o)
kh. Anja

Lise C sagde ...

Det var da en sød giveaway! Den vil jeg rigtig gerne være med på. Det er jo aktid dejligt med inspiration :D

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Jeg ville da elske at vinde de billetter :) - dejligt at komme på messe og få lidt ny inspiration til den snart kommende, mørke krea-tid :)

mette b sagde ...

Hurra for at være jyde ;o)
Jeg vil rigtig gerne vinde én af de tre små pakker, men må nok tilstå, at jeg dukker op uanset, hvordan billetterne kommer i hus...

Rigtig god fredag og tillykke med alle læserne!

Klem fra
mette b

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Jeg vil så gerne på Husflidsmesse - og jeg elsker gaver - så jeg er med.

Køkkenstrikkeren sagde ...

Dejlig blog du har.

følger den med stor interesse.

vil da gerne vinde biletter el. noget andet spændende.

Heidi sagde ...

Hep den er jeg med på - skøn præmie. Håber jeg vinder.

Onkel Anne sagde ...

Karen først vil jeg sige tillykke med alle læserne. Jeg forstår godt, at du har mange, for du er både inspirerende rent kreativt og så har du en skøn måde at skrive på.
Jeg er jo fra Viborg, så de billetter vil være skønne at vinde!

Unknown sagde ...

Ønskefe-standen gennempløjes hvert år, og der handles gerne i etaper, skal lige der omkring igen igen :-)
Håber at blive den heldige vinder til endnu en skøn hobbymesse. Og stort tillykke til dig Karen med alle de 800 læsere :-)

morslille sagde ...

Datoerne er reserverede, så må vi se om jeg er heldig, måske kommer jeg alligevel.

Hilsen Charlotte

PUK sagde ...

Selvom jeg bor på Sjælland, er jeg stadig en kreativ jyde (!), og hvis jeg er heldig at vinde billetterne ville det bare være skønt at kombinere et besøg på messen med et visit hos familien. Håber sådan jeg vinder:)
Og så et stort tillykke med alle læserne. Det er så dejligt at læse med hos dig.
God dag. KH Puk

Darling L sagde ...

Jamen altså. Sikke da en præmie :-) Jeg har aldrig været på messen, men kunne så godt tænke mig det! Så jeg er bestemt med i "kampen om billetterne" ;-)

Tillykke med de mange læsere Karen, det er helt helt forståeligt!

Kh Louise

KrudtuglensMor sagde ...

ville elske at komme med på den messe - tillykke med det runde læsertal ;)

Mia sagde ...

Tillykke med de 800 faste læsere - det er godt nok flot!!

Og uhh det lyder som en skøn præmie! Jeg krydser fingre for at jeg vinder.

Mange smil fra Mia

anne sagde ...

Åhhhh den gad jeg godt vinde, så jeg smider lige et lod i posen og krydser mine små fedtede fingre for at jeg vinder.

Therese sagde ...

Ja tak ;) Det vil jeg meget gerne vinde... Tillykke med de 800´;)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Nøj den vil jeg gerne vinde :) Har faktisk aldrig været på messen og vil så gerne besøge den :)

KH Maria

Ulla V. sagde ...

Det er jo lige i nærheden af mig, så jeg vil da rigtig gerne deltage. :)) Jeg plejer altid at slå et smut omkring messen.

Og du har ret: Skals Håndarbejdsseminarium er den ultimative stand...

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne være med:-) Bor også tæt på Viborg. Kh Connie

janet sagde ...

Nøøøj som i nøøj, hvor er det en spændende præmie..Som du kunne se på blogtræf, vil jeg gerne inspireres og lære..Og mon ikke der er et par novicer på den messe, der kan give mig nogle gode fif???

Unknown sagde ...

Ih, hvor fedt - sådan en pakke vil jeg rigtig nok gerne vinde :) Og tillykke med de mange læsere :)

Henny sagde ...

Tillykke med de 800'.

Jeg vilogså vildt gerne vinde. Ser altid frem til denne weekend, så jeg kan gå rundt sammen med en masse andre kreative mennesker, og blive inspireret. Men vinder jeg billetter er det jo bare superfedt.

Annette sagde ...

Udtræk mig, så kigger jeg forbi....
mhv
annette

Frk. Toft sagde ...

Hejsa!

Ja, jeg skal derop d. 3 september! Når man nu ikke bor andet en 600 meter væk næsten, så kan man jo ikke andet! Var deroppe sidste år! Det var super godt! :o)

Med venlig hilsen

Mie

Anonym sagde ...

Sikke en spændende mulighed!
Jeg vil meget gerne deltage og krydser fingre alt hvad jeg kan!
/Ida

Sanni sagde ...

uh uh uh ! JEG er fra Viborg! Jeg MÅ være med, og jeg SKAL vinde!
Det kunne være så hyggeligt at tage en tur afsted med mor under armen :)

Mette sagde ...

Nu bor jeg jo i Viborg, og vil meget gerne til messen (kommer det nok alligevel, selvom jeg ikke vinder ;-)).
Men krydser fingre for at det bliver mig ;-)

Prinsesser og pirater sagde ...

Jeg kunne super godt tænke mig at komme på messe. Venter spændt på udtrækningen d. 20.

Mette sagde ...

Endelig noget KUN for jyder.. hi hi
Ej spøg til side. Jeg vil mægtig gerne vinde en billet.

MVH
Mette

EnHeberg sagde ...

Jeg vil også rigtig gerne vinde.
Den messe er skøn.
Hvis jeg vinder, vil jeg tage min bedste ven med :)
Knus Louise

Villa Ko sagde ...

Sådan en gavepose ville falde i rigtig god jord her! Så jeg vil gerne deltage.
Jette / Kamma og Ko

Anonym sagde ...

Hvor kunne jeg bare godt trænge til at komme til Skals og blive inspireret til vinterens sysler.
Bare jeg er den heldige :)

Claudia sagde ...

Can I be part of the giveaway?? (Because I´m in Germany...)
If yes, I would love to be in the game!
I always enjoy the colours and the creative atmosphere here in your blog.
xx
claudia

Merete sagde ...

Er på messen hvert år men en lille pakke og billet med i købet ville da være luksus... for en jyde ;0)

LisBethLys... sagde ...

Hej Karen! Selvfølgelig er jeg da med på den! Dejligt, at det er her i Viborg, det sker... Håber og krydser fingre!
-LisBeth.

Jane sagde ...

Har været til Kreativ Messe i hallen før, og savner det vildt...

Så det ville være skønt at vinde billetter :)

TrineS sagde ...

Blogger ikke selv, men er næsten blevet "afhængig" af, at komme ind på din side, og se om der er nye ideer...;-)

....og elsker husflidsmesser.

Anonym sagde ...

Tillykke med de 800 læsere, dem har du så inderligt fortjent med dine altid spændende udgivelser. Jeg vil gerne til Viborg til messen, kommer oprindelig derfra.
KH Hanne, Randers

LoneR sagde ...

Nøøjjj hvor jeg godt kunne tænke mig at vinde sådan en billet :)
Det er lige sådan en ud-af-huset-oplevlese jeg har brug for.
Mange hilsner fra en ny læser.
:-)
LoneR

annicken_j sagde ...

Jeg vil gjerne også bli med :) Og gratulerer :)

Josefine sagde ...

Jeg vil da vildt gerne vinde denne give away. Jeg tager helt sikker derop uanset hvad. Men mange tak fordi du minde mig om hvornår messen er. Og så håber jeg da bare på at vinde.

Ketty sagde ...

Hej Karen

Det vil være en udsøgt fornøjelse at vinde billetterne, og forhåbentlig få lov at møde det super inspirerende menneske bag denne blog.

Søde hilsner
Ketty

Unknown sagde ...

Den må jeg bestemt være med på. Og skulle jeg ikke være en af de heldige...ja, så tror jeg bestemt, jeg skal et smut derop alligevel.
Vidste slet ikke at der var håndarbejdsmesse - så tak for Info.
Gpd aften herfra.

Anonym sagde ...

Hey, det da bare en dejli' give away. Jeg æælsker messer (og gaver:-) Kh Rita

mordorte sagde ...

Elsker messer. Særlig af den kreative slags. Viborg husflid messe er altid et besøg værd. Husker stadig da jeg så ønske-fe standen første gang. Det var nu på Fyn.

Unknown sagde ...

jeg vil da også frygtelig gerne med.

Anonym sagde ...

Krydser fingre - krydser fingre - krydser fingre. Har aldrig prøvet at "deltage" i disse give-aways, så er vildt spændt..........

Helle Tang sagde ...

wow 800 ;-) tillykke, og uuh en spændende gevindst, og en mulighed for at komme på en lille inspirations udflugt ;-) jeg vil gerne deltage.

tantekrea sagde ...

Uhh, ville frygteligt gerne vinde, selvom jeg er en Københavner (men opvokset på Fyn og med jyske rødder).
Den pågældende weekend passerer vi præcis igennem Viborg på vores færd til sommerhuset ved Vesterhavet og det ville være en perfekt start på ferien, så jeg krydser fingre og håber at vinde! ;-)

Madam Munch sagde ...

Jeg har aldrig været på messe i Vibog, men det kunne jeg lige tænke mig.Mon jeg kunne være den heldige....

Birthe sagde ...

Nøj , hvor det lyder spændende ,jeg har aldrig været på messen før , så det kunne være en af de gode oplevelser :-) hmmm, måske man kunne være heldig ...

HEKSEN sagde ...

Jeg vil også gerne være med. Har tænkt at skulle til >Viborg under alle omstændigheder. Læser din blog hver dag med største fornøjelse, og stjæler rask væk dine ideer.

Bettina Svare sagde ...

Hej !

Tak for en skøn & inspirerende blog, som jeg tjekker ofte.
Jeg skal til messen i Viborg for første gang....og glæder mig :)
Dejlig dag til dig.

Vh Bettina Svare.

Anonym sagde ...

Tillykke med de mange læsere. Læser din blog næsten hver dag og får mange gode ideer. Vil gerne deltage i denne søde giveaway.

vh Laila

Irene sagde ...

Jeg har været på Messen for et par år siden,og vil da rigtig gerne vinde billetter, så jeg kan komme afsted igen:-)
Til lykke med dine mange faste læsere!

Mette Bossow sagde ...

Hej Karen
Super give away, jeg skal alligevel derop med Josefine (som også er med i din give away), men det kunne da være dejligt at vinde billetterne.
Tillykke med de mange læsere!!
Kh Mette

My box of buttons sagde ...

Hurraaaaaa... jeg er jyde :)
Og så ææælsker jeg kreativ messe i Viborg.
Knus herfra :)

Anonym sagde ...

Er ny læser af din flotte blog med skønne billeder. Glæder mig til at se nærmere på den. Jeg kunne godt tænke mig at vinde et par billetter til Håndarbejdsmessen.
Vh. Lisbet, Silkeborg.

Agro sagde ...

Hej Karen!
Ja jeg kan nu godt forstå læserne strømmer til :-)
Ville da være dejligt at vinde billetter til messen, så var der jo lidt mere at købe garn for, som man absolut ikke kan undvære.