mandag den 9. august 2010

Klar til hæklekursus

I aften er garnkurven blevet trimmet, hæklenålene lagt frem og opskrifter
og hækleskoler gjort klar.
I morgen aften kommer hold I.
6 (lige så forventningsfulde som jeg velsagtens?) hækle-lære-lystne kvinder kommer i gang.
Tænk at jeg har været så privilligeret at gå i en skole og vokse op i en familie, hvor kreativitet, kunst og håndværk var højt prioriteret.
Det lille overskud der hos mig er ophobet over tid skal da deles med dem der ikke fik det lært.
Sværere er det jo hellerikke vel?
Jeg glæder mig, og jeg håber "de damer" får glæde af det på længere sigt.
Onsdag aften går det løs med hold II.
Igen 6 gæve kvinder der meldt sig og vil lære nyt.
Hatten af for dem.....
Og nyt hold (III og IV) følger i September. Det har jeg lovet.
For der er ca. 12 endnu der venter på at komme i gang :)

Tænk hvor mange glæder blogland bringer!!!!
Og husk. Vi laver selv den gode dag det koster ikke noget :)

23 kommentarer:

Marie-Louise sagde ...

Hvor lyder det dejligt Karen og hvor er det skønt at du har det oveskud. I må have en helt vidunderlig aften:-)

KIRKEBY sagde ...

Hej Karen.
Du er super god, jeg er helt ærgelig over at jeg godt kan hækle :-)
I må have en rigtig god aften.
Mvh Maria

Jane sagde ...

Jeg glæder mig til onsdag aften.
Det er så stort af dig...

Belinda sagde ...

Jeg håber i får en rigtig god aften :)
Hvis du laver endnu et hold vil jeg da meget gerne med :)

Joan sagde ...

Igen kan jeg kun sige...super initiativ. Jeg kommer i morgen aften...og jeg glæder mig bestemt. Er spændt på at lære at hækle...om mine fingre vil det de skal :-), og på at møde nogle nye dejlig mennesker. Vi ses.

tusindfryd sagde ...

Hvor ser det bare LÆKKERT ud!!!! Jeg vil også på kursus har glemt hvordan man hækler!!!! ;-)))

Hyg jer.

KH

Anonym sagde ...

Ser VOLDSOMT frem til september ;) God aften til dig Kære Karen

Hanne sagde ...

Jeg er en´ af de heldige der skal på hækle-kursus hos Karen i morgen. Jeg glæder mig helt vildt..
Hvor er det flot at du gider at dele din "hækle-viden" med os.

Christina sagde ...

Hatten af for dig. Flot at åbne sit hjem for sådan en omgang..

Wina Fiona sagde ...

Jeg er osse klar til i morgen, og glæder mig som et barn til juleaften.
Vi ses!

PUK sagde ...

God hækling!
KH Puk

Josefine sagde ...

Er så enig med dig i at vi er hældige med at være vokset op med kreative familier, og skole.
Stort at du har overskud til at dele ud af din viden.
Rigtig god hækling.

Anonym sagde ...

Bare det var mig, men jeg glæder mig til at se billeder fra aftenen her på bloggen.

Eva sagde ...

Måske skulle man lade som om man ikke kan hækle...? Sikke en trimmet garnkurv du har. Lækre farver, skulle jeg hilse og sige.

Anonym sagde ...

Hvor er det fantastisk dejligt med mennesker som dig Karen, der har overskud til, ikke blot at være kreativ og frembringe skønne og smukke ting, men som også har tid og lyst til at lære fra dig...hip hip hurra for den gavmildhed og passion du har for det kreative...og for blogverdenen:-)
Er ked af at jeg bor helt i det mørke Jydeland...ellers ville jeg også med på hækle kursus:-)
Kh. Malene

KirstenK sagde ...

Hvor det glæder mit krea-hjerte at hækleriet gives videre til dem der ikke kan hækle...endnu

Helle Tang sagde ...

Hvor er du bare vidunderlig overskudsagtig!
Fedt at du har modet og lysten til lukke "garn-og-hækle-lystne-kvinder" ind i dit hjem for at lære dem, at få de to ting til at gå op i en højere enhed og fremtrylle de mest vidunderlige ting.
Held og lykke ;-)

Anita Tørmoen sagde ...

Lykke til med hekle-kos:)

Mette sagde ...

Jeg er også en af de meget heldige der i aften skal besøge dig og (forhåbentligt) lære at hækle. Jeg glæder mig rigtig meget :-) Vi ses

Loppe-shoppe sagde ...

Næh, hvor lyder det fint med sådan en hækle-skole. Rigtig god fornøjelse.
Jeg var i Tante Grøn i dag og falde i svime over de skønne garner, ikke mindst de nye.

Emilie sagde ...

Kren altså!! Kan man komme med en aften på sådan et skønt kursus? Skrev det også lige i mailen, at jeg gerne ville.. ;) KH EMilie

Emilie sagde ...

manglede lige et A.. der skulle stå KAREN og ikke KREN.. ! ;)

Maya sagde ...

Laver du nogle hæklekursus her marts? april? 2011? :) hilsen maja ive