søndag den 22. august 2010

Skal man bare forkæle sig selv?

I går på Formland fik lov at smage en orange marmelade på en stand.
Nu er jeg i forvejen vild med orange marmelade, men begejstringen over denneher var sådan, at jeg
(trods den hæftige pris) bare MÅTTE...jeg siger MÅTTE (=læs kan ikke leve uden)
eje sådan et glas.
Til alt held viste det sig, at de har en webshop, så jeg kan anbefale det uden at tænke: " åh nej og hvordan skal man kunne finde det?"
Du finder det, og den LÆKRESTE (70% cacao) mørke chokolade lige HER

9 kommentarer:

En fugl i hånden sagde ...

Mums, hvor ser det lækkert ud. Sender du ikke lige en virtuel skefuld, jeg kan putte på MIN nybagte morgenbolle (læs: franskbrødet fra i går)? ;)

God søndag og god appetit kære Karen!

Hilsen Helle

Unknown sagde ...

Jeg går 100 % ind for selvforkælelse :-)

MyGuggi sagde ...

Det ser bare lækkert ud! Jeg nøjes med St. Dalfour blommemarmelade ( som nu også er udmærket) God søndag!

P.S. Vil gerne invitere dig til at se vores nyopstartede blog:
http://myguggi.blogspot.com/

mette b sagde ...

Åh, det var da lækkert!
God søndag til dig, klem fra
mette

Fie sagde ...

Efter i lang tid at have overset mig selv, så stemmer jeg så absolut for selvforkælelse og må nok hellere et smut ind og se lidt på shoppen.

LisBethLys... sagde ...

Umnnn... Så ville det jo have været godt med en opskrift, hva?! Måske du skulle kaste dig ud i et forsøg på en efterligning à la Karen...

Bettina sagde ...

ummm, det lyder bare lækkert. Jeg er selv crazy med orange marmelade og betaler gerne prisen for noget godt:)

Go´søndag.

Camilla sagde ...

Total lækkert - og vil du høre noget sjovt,- hos selv samme mand - altså ham Mikkel Friis-Holm - mødte jeg for over 20 år siden min mand...

Anita Tørmoen sagde ...

Deilig:)