torsdag den 12. august 2010

Lidt neon?

En anden skønhed fra det nye katalog ved Stof & Stil (og ny i butikken) er denne grønne med "et lille bitte neon glimt. Det er IKKE mit eget design denne gang!!!

Og kan du tåle mere neon.....så se med lidt senere i dag.....

Jeg havde nemlig hæklehold II i aftes. De var flittige og rigtig dygtige, og også de kommer nok på opfølgnings hækleaften om 14 dage igen.
Og PUK, en af "kursisterne" efterlyste egkant farver.....og det havde jeg heldigvis foreviget allerede inden de kom. (Mest p.g.a. af de fine farver). Lige straks kan du måske se hos hende hvad man gør med dem, de der ægkantfarver!
Mere om hækleaftenerne i aften.

4 kommentarer:

Camilla sagde ...

Kære Karen,
Hold da op hvor er jeg træt i dag - har jo ligget og tænkt på armbånd, svampe og små hæklede dyr hele natten! ;)
Tusind, tusind tak for sidst. Glæder mig til næste gang - nu skal jeg i skarp træning!
Klem Camilla

Annette sagde ...

Hej Karen
Uh, hvor er det ærgeligt at jeg har så meget stof på lager, ....så jeg ikke kan købe nyt. Hilsen Annette

Trinekjr sagde ...

Hej Karen.
Kan man komme med på et hæklehold på et tidspunkt? Jeg tror nok, jeg tidligere har sendt dig en mail derom..
Ha´ en go dag.
Mvh Trine

Citronmoster sagde ...

Lidt (mere) neon kan man vel altid tåle :-))