onsdag den 4. august 2010

Jordbær marmelade

Børnene bliver passet af mormor i disse dage mens vi er på arbejde. Skolen begynder først på tirsdag.

Og når man nu alligevel har 2 der "skal" lære lidt husholdning kan man jo lave jordbærmarmelade....(synes mormor)

Win win for 2 børn er når deres mor nu elsker pandekager med helt frisk jorbærmarmelade og far alligevel ikke lige er hjemme i aften til aftensmad.

Aftensmad ? Pandekager? (OK OK det er jo stadig sommerferie for mine piger).
Pandekagerne er bagt med hvedemel fra Aurion. Det hvedemel hvor der ikke er sigtet noget fra.
Det kan anbefales. Pandekagerne smager himmelsk og af meget mere end med almindeligt økologisk mel!!!

6 kommentarer:

Maja_B_ sagde ...

Der er da ikke noget bedre....;)

Unknown sagde ...

Uhm, smagen af sommer. Ser herligt ud.
Jo tusserne er mine :-)
Kommer til silkeborg ind imellem. Så kan jeg hente dem (eller måske du kan sende dem)

Rikke R Møller
V. Christianshøjvej 10
7442 Engesvang

Hilsen Frk. Hverdag

mette b sagde ...

uhm, det ser dejligt ud :)

Annchen sagde ...

Ja det er da bestemt win win..:)
Elsker også pandekager - som barn fik vi det også kun som aftensmad, når min far var ude af huset;)

LisBethLys... sagde ...

Lækkert, lækkert... Jeg sidder her og smiler af, at vi lige i aften er to, der har skrevet om jordbærmarmelade. Det er nemlig en rigtig god ting at blive god til... Som jeg drillende sagde til min 15-årige søn: "Det kunne altså blive et alletiders scoretricks, at kunne servere en lækker marmelade til en sød pige!"

Kirsten sagde ...

Så er de jo nærmest sunde - pandekagerne, og altså ok til aftensmad!