mandag den 16. august 2010

De skønneste hjemmestrikkede ipod/iphone etuier

Min svigermor fandt disse skønne mobil/ipod tasker i Familie Journalen.
Der var fin instruktion til hvordan man strikker en rundstrikket snor.
Opskriften på tasken finder du HER
Skønt der er så mange gratis ideer derude og hjælp at hente.
Min mor har omskrevet opskriften til sin strikkemaskine, så vi sammen kan nå at lave til alle veninderne.
Design Britta Wilfert.
Super idé...for du kan lave dit eget pynt til dem.
Tak til Familie Journalen for at dele.



12 kommentarer:

sine sagde ...

lækre lækre farver.... genialt!

SiriR sagde ...

Hvor er de fine!
Og hvor var det hyggelig at møde dig til Blogpicnic i Århus - selv om vi ikke fik snakket ret meget sammen!

Helle : sagde ...

Hej Karen! Det er længe siden jeg har fået lagt en besked hos dig, så nu må det være hvor jeg lige er hjemme for en kort bemærkning. Vi bruger jo vores sommerhus så meget som vi overhovedet kan, så min blog har stået lidt stille de sidste måneder.

Jeg kan jo se at du stadig blogger på livet løs, og hvor er det altid skønt og farverigt at kigge med på.
Jeg er noget vild med i farverige i-phone sokker :-) super ide !

Knus
Helle

sean the prawn sagde ...

I love these phone pouches, they are such beautiful colours. Very nice quality knitting.

Kat sagde ...

NUI den ku være flot i noget farveskiftende garn!

annicken_j sagde ...

Så fine de var, også så fine farger :) Stikkemaskin skulle jeg hatt gitt, jeg regner med at dette er meget tidsparende, også har man flotte unike gaver å gi bort :)

Fru Olsen sagde ...

Sikke fine etuier.

Helene sagde ...

Ej hvor er de lækre i neon pink! Fantastisk farve! Har selv været vild med pink, især neonpink siden jeg var helt lille. Besættelsen holder heldigvis ved! Så mon ikke min pinke telefon vil tage sig godt ud i sådan en telefonholder i strik!? Det tror jeg ;) Mange tak for tippet!

Kh Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

Marie sagde ...

Åh, hvor er de fine - elsker farverne!! Tak fordi du deler :)

Claus Dalby sagde ...

Måske skulle man begynde at srikke. I skolen strikkede jeg en gang en fisk, men den blev ret skæv. Såååå

Anita Tørmoen sagde ...

Fine mobilvesker i gla'farger (selvfølgelig)

Lissie sagde ...

Flotte og lækre! :)