onsdag den 18. august 2010

Jeg er og bliver emballage fan

Jeg er vild med emballage.
Jeg elsker simpelthen når nogen har lavet noget så lækkert, at jeg bare må kigge på det igen og igen.
Havde jeg vidst hvor de her er købt, havde jeg overfaldet forretningen...STRAKS...
Nu var de en gave, eller en del af en gave.
Sådan kan man være så heldig, så bliver samlingen ikke større lige nu.

Samler du emballage? Eller ser noget bare så fint ud, at du slet ikke nænner at bruge det?
Det spurgte Rikke om for nogen tid siden i et indlæg.Og jeg kunne kun svare JAAAAHHHH
Rikke er en SUPER COOL designer af bl.a. tekstil smykker.
Tag et kig her hos SØSLERIER

10 kommentarer:

tantekrea sagde ...

Hej Karen

Nu ved jeg tilfældigvis, hvor de kan fås ;-))
http://www.secretkitchen.dk/Default.asp?ID=409
Det må du skrive dig bag øret til næste Københavnertur, hvis ikke du må netshoppe lidt.
Her er det også muligt at finde andre forhandlere: http://www.belvoirfruitfarms.co.uk/page/overseas-distributors-and-stockists

jeg nyder din blog hver dag, selvom jeg sjældent får lagt en besked.
Tak for din lyst til at dele dine dygtige kreative evner - jeg får stor glæde og inspiration af dem.

kh
May-Britt

Pernille på 1. sagde ...

Ja jeg er vild med emballage, jeg har købt adskillige ting af samme grund, jeg har sodavand stående fyldt med sukker som jeg ikke må drikke, de står der fordi de er smukke

Unknown sagde ...

Jeg elsker embalasje. Noen ganger er de så altfor fin til å kaste. En gang kom mannene min hjem med en italiensk kake i en flott papirboks. Den hadde jeg stående i trappen sikkert et halvår for jeg klarte enkelt og greit ikke å kaste den. :))

kundskabogkaos sagde ...

man er vel æstetiker....;)

unikarina sagde ...

Lækker emballage er skønt... Det påvirker den glad nerve i øjet, som sender gode beskeder til hjernen - om at købe!!!
Tjek her http://teafortedanmark.myshopify.com - her er er også lækkerier!

Inger Lises Verden sagde ...

Hej Karen! Ja, jeg falder også for sådan nogle søde ting!
Har set du har tagget mig, og tygger lige lidt på den......
Det kunne bare være så hyggeligt, hvis du kan komme med til sølvkursus i Odense. Håber vi finder en dato hvor alle kan!
Knus fra kusinen

Karen Klarbæk sagde ...

Tak for alle de gode tips....je har ligefrem kunnet finde forhandlere i mit nabolag :)
Så er det jo bare at kigge forbi.

Karen

***Hos Mutter*** sagde ...

Ja emballage betyder bare så meget. Bare tænk på, hvordan dit valg af fx pasta kan bestemmes ud fra emballagen, når du handler. Selvom indholdet måske er lavet på samme fabrik.

Engang var der faktisk en emballage messe i Odense en gang om året, men den eksisterer vist ikke mere.

PS. Nu har jeg købt Aurion mel, som du anbefalede... bare endnu ikke testet.

Asli sagde ...

Hej Karen
Jeg giver dig helt ret. Den lækre emballage gør hele forskellen. Derfor har jeg også tegnet etiketter til mit hjemmelavede hyldeblomstsaft og andre lækkerier, fordi jeg synes, det er hyggeligt.

Anonym sagde ...

;) tak kære Karen - og en hilsen fra sunny Spain!