fredag den 20. august 2010

Ja ja, jeg indrømmer det er vildt

Men ser det ikke bare godt ud med sådan en stak ipod etuier min mor har fået lavet færdig til
 skole basaren i November?
Se omtalen af modellen fra Familie Journalen (og hvem der har desigenet) HER 

Og OK, strikkemaskine hjælp ER lettere, men de skal dog stadig strikkes, maskestoppes sammen på 2 leder og snoren skal syes på.
Men I skulle da lige være med til at nyde hvor flot det ser ud.
Og ja, der er flere af hver farve....
Første basar er i Højbjerg ved Århus Lørdag den 20. November og I Silkeborg den 27. November.
mere herom senere.

17 kommentarer:

Unknown sagde ...

Wauw !!!!!!!!!!!!!!!

Kort og Søm sagde ...

Så mange flotte farger!! :O)
Kjempe fine!

Miv sagde ...

lækre er de!!

Gid man kunne optage vitaminer fra alle de lækre farver..

Margith sagde ...

Din Mor er noget dygtig, smukt ser det ud.

Maiken sagde ...

Sikke en skøn farveskala!

MyGuggi sagde ...

Super fint, de skal nok blive solgt hurtigt!

Pafrika Og Belkini sagde ...

Hei du!
Det var da en fantastisk fin blogg du har, med masse masse inspirasjon! Så snart jeg får lært meg å hekle skal jeg innom her igjen, og kanskje hekle noen fine trekanter til heklevimpler! Det er nok enkelt, bare en kan det! ;)

Her titter jeg gjerne innom igjen!

Torhild sagde ...

Øøøøøøøh! bliver en lille smule stresset.... men gud hvor ser det godt ud:-)

Unknown sagde ...

Det ser fantastisk ud..

Du må ha det fra din mor, Karen ... Hun er godt nok en talentfuld dame...

Hurra for den slags kvinder

Lone

Merete sagde ...

hvor ser det flot ud....
Du må da bestemt få rabat på garnet fra tanterne for du bruger en del ;0)

Anita Tørmoen sagde ...

Flott samling mobilvesker:)

Angelikas quilts and knits sagde ...

Skoen farveeksplosion :-)

Hanne sagde ...

Hold da op - man bliver helt i godt humør af alle de farver.
Hun har haft travlt - din mor

LoneR sagde ...

Vidunderligt at se på - jeg har lyst til at eje én i hver farve - hvor i Højbjerg kan man komme til at se nærmere på dem?
:-)
LoneR

Randiga Tråden sagde ...

så underbara färger.

Darling L sagde ...

Wauw, hvor ser det flot ud!!

Sætter straks kryds i kalenderen til basaren i Silkeborg :-)

Må jeg lige spørge dig om noget helt andet? Ang. store billeder. Jeg har rodet lidt med det, efter Smilerynkers vejledning. Som du også henviser til. Men mit spørgsmål går på, om jeg skal ind og ændre på html-koden hver gang jeg lægger et billede på? Altså width og height?

Giver det mening? Hehe..
Håber du kan svare.

Kh Louise

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Hvor er de bare fine - smukke farver!!! Du har en meget dygtig mor :)
Kh Tina