fredag den 13. august 2010

De fine lanterner

Nu er der flere der har spurgt til de fine lanterner.
Modellen er egentlig en Wenche har fundet og farveudviklet sidste år i anledning af julebasaren, og så har vi produceret sammen efterfølgende.
Dem der kunne tænke sig nogle, må komme til vores julebasarer, enten i Højbjerg/Århus 20. November eller på Steiner skolen i Silkeborg den 27. November 2010.
Sæt kryds i kalenderen allerede nu. Der bliver nok andet at kigge på og købe af også.

Jeg skal nok vende tilbage med mere info når vi nærmer os.....
for lige nu er der heldigvis RIGTIG LÆNGE TIL!

10 kommentarer:

morslille sagde ...

Øj hvor er de fine, hvilken form for papir er de lavet af?
Hilsen Charlotte

Joan sagde ...

Ja de er rigtig fine....gost at du heolder juelbazar i mit lokalområde :-)

Joan sagde ...

Mente selvfølgelig ...godt at du holder julebazar i mit lokalområde...fingrene har vist danset lidt for lystigt på tasterne

Karen Klarbæk sagde ...

Ligesom stjernelanterner, som I finder DIY på nederst til højre på bloggen, er det malet aquarell papir man giver madolie efter de er tørre og færdige.

Karen

Anita Tørmoen sagde ...

Flotte lanterner.

Miv sagde ...

Årh, det er snyd!! Jeg vil også til Steiner Bazar!
Dumme klippeØ!

Lanternerne er bare så lækre, og lanternefesten er min Yndlingsfest! Synes lanternefest og adventsspiralen er de allersmukkeste.. Suk, gid Bornholm havde den slags..

Mia sagde ...

Hej Karen. Hvad er vare-nummeret på dit retro-lilla stof, jeg er vild med dem alle 3.
KH Mia

Angelikas quilts and knits sagde ...

Naar jeg ser de fine lanterner begynder jeg at glaede mig til de moerke aftener :-)

violykke sagde ...

Så bor man jo lige på sjælland :0)

Anonym sagde ...

Hej Karen,

De er så fine de lanterner, og jeg har jævnligt tænkt at jeg ønskede mig sådan nogle...
Giver I opskriften fra jer ? til os der ikke kan komme til jeres julebazar ?
mange hilsner
Lone H.