mandag den 2. august 2010

Hæklekursus på hverdags aftener?

Hele 4 gange under blogtræffet i Århus blev jeg spurgt om der ikke snart blev et hækletræf eller et hæklekursus igen!

Jeg har ingen planer om et kæmpe træf, for det er for uroligt til god indlæring, men tænker på at lave et par små kursus-aftener for nybegyndere helt privat og ganske gratis.
Jeg vil nemlig gerne have endnu flere kreative bloggere (m.fl.) til at nyde at hækle.


Mit forslag er, at der kan være 4-5 med hver gang (hvis det er nybegyndere) .

Er du interesseret i et NYBEGYNDER HÆKLEKURSUS i Silkeborg
en aften eller 2 pr. hold her i efteråret?
Du kan henvende dig på: klarbaek@vip.cybercity.dk og så må vi sætte dato op efter
hvem og hvor mange der kan samtidig.
Deltagelse er gratis, men du skal selv medbringe garn og hæklenål.

27 kommentarer:

Karina sagde ...

Du er da bare en fantastisk kvinde, med kæmpe overskud!

Er ked af at jeg bor så langt væk, ellers ville jeg helt klart med ;-)
Flot initiativ Karen :-)

MVH
Karina

Anonym sagde ...

Tjek - jeg er med ;)

morslille sagde ...

Jeg er muligvis interesseret.
Hilsen Charlotte

Maiken sagde ...

Sikke dog et overskudsmenneske du er! Det er da et skønt tilbud, men der er nok alligevel lidt for lagt for mig, selvom jeg rigtig gerne vil lære at hækle.

Og tak for i går. Det var en rigtig hyggelig dag, men bare super ærgerligt at jeg ikke nåede at snakke med alle, deriblandt dig. :o)

EnHeberg sagde ...

Du er simpelthen fantastisk!
Sikke et tilbud :)
Endnu engang er jeg ked af, der er langt til Silkeborg - lige nu faktisk også, at jeg kan hækle!
Kram Louise

Sandie sagde ...

Øv øv øv at man ikke bor i nærheden af Silkeborg!

Fantastisk overskud!

Fluesvampen sagde ...

Lyder bare så tillokkende. I denne situation er det "lidt øv" at bo i København. Jeg kunne ellers godt bruge et hæklekursus inden efteråret sætter ind :-)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

High'5 til dig Karen...

Malene sagde ...

Hvis jeg overhovedet har mulighed for det vil jeg elske at deltage. Jeg glæder mig til at høre mere.
Kh. Malene

Therese sagde ...

Ja! Jeg er med. Efterspurgte det jo selv... Jeg har sendt dig en mail ;)

Pernille sagde ...

Ej et fantastisk tilbud...ærgerligt at man bor så langt fra Silkeborg... tror du allerede har udbredt hæklingen meget (jeg er i hvert fald blevet hip på at blive bedre til at hækle efter jeg har lært din blog at kende)
mvh Pernille

Darling L sagde ...

Skønt initiativ - sender dig straks en mail!

Lene sagde ...

Øv tænker jeg. Nu kunne jeg godt tænke mig at bo i Jylland, når du nu tilbyder sådan noget. Jeg er totalt nybegynder, men klør på med et barnevognstæppe med grannystripes, så det skal nok blive til noget...;-)

Heidi sagde ...

Kan man være med, hvis man er TOTAL nybegynder med 10 tommelfingre på hver hånd? For så er jeg interesseret.

Karen Klarbæk sagde ...

Der kræves ingen forudsætninger.
Send en mail de der vil i gang.
Efter først til mølle princippet...
jeg har allerede fået mange mails :)
Vi må da se at få gang i noget.

Karen

Joan sagde ...

Hvor er det bare et vidunderligt initiativ. Sender straks en mail.

Wina Fiona sagde ...

Kære Karen.
Jeg vil rigtig gerne med på hæklekursus. Og har virkelig brug for det.. :-)

PUK sagde ...

Du er en vaskeægte hækleskat, Karen! På en måde ville jeg ønske jeg havde brug for et hæklekursus, for det lyder da for herligt. Tak, fordi du udbreder det glade budskab og den fedeste teknik - hækling:)
KH Puk

Onkel Anne sagde ...

Hvor fantastisk! Jeg vil virkelig gerne være med! Og så at få lov at lære det af en kvinde som dig, vil jo være en oplevelse i sig selv!

Mette sagde ...

Hellere end gerne. Det kunne være helt fantastisk.

Kh. Mette

Signe sagde ...

Fantastisk tilbud - så generøst. Hvem der bare boede i nærheden

Mette sagde ...

Hvad siger du til at afholde et hæklekursus i den nordlige ende af landet, jeg har jo læst, at du af og til er i Skagen. Er sikker på det vil blive en kanon succes.

Anita Tørmoen sagde ...

Så flott tilbud - håper mange får glede av det:)

Anonym sagde ...

Hej :)

Er det stadig aktuelt? Jeg søger nemlig en der kan lære mig at hækle (mormorfirkanter og siden hen dyr/bamser)

Eller kan du anbefale mig et sted som jeg kan kontakte?

Mvh Karina - 28 år

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg tænker at lave nogle aftener om ca. 1 md.
1 gang i Himmerland i nærheden af Aars (hækledag) i en weekend og en dag i Tante Grøn i Odense.
Du må skrive til mig på mail, hvis du ønsker yderligere info. Ellers læs med her på bloggen.

Karen

Unknown sagde ...

Hej har du stadig hækle kursus i Silkeborg.
Den mail der henvises til eksisterer ikke længere
Hilsen Belinda

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg har hækleaftener i min butik i Silkeborg hver onsdag fra 19-21
Det er gratis, men kræver tilmelding på min webshop.www.karenklarbaek.dk/shop