torsdag den 26. august 2010

Neon Living

Alene navnet fortæller, at det her, det er min verden p.t. :)
Billedet ovenfor er venligst lånt på Neon livings hjemmeside.
Jeg var forbi Neon Livings stand på Formland messen, og havde jeg ikke allerede været overbevist fra vores lille skønne butik T.i.n.g. her i Silkeborg så blev jeg da forelsket ved at se neon plexi sager i stor og på en stor flade.
Flere af deres skønne neon pink bakker, sættekasser m.v. fås bl.a. HER.
Ved I mon hvad jeg ønsker mig????

3 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Hmm, det hele måske? Jeg kunne godt tænke mig "hundetegnet"!

ThinkingSpace sagde ...

Åhhhhh, wauw!

Det er lige før, jeg giver mig og hopper med på sættekassetrenden, hvis det kunne blive sådan en funky en!

Karen Klarbæk sagde ...

Det er lige det jeg ønsker mig.
En neon pink sættekasse.

Karen