torsdag den 12. august 2010

Hæklehøns!!!!

Hæklekursus I & II er afviklet. Det var hyggeligt. Helt vildt hyggeligt.
At få besøg af så mange "næsten" fremmede skønne piger, og så bare hygge sig mens man forener det nyttige med det praktiske nemlig ,at de lige kunne lære at hækle mens vi hyggede med te og kage og boller. Jeg tror der var stor overraskelse over hvor nemt det er, når bare lige der er en til at hjælpe lidt på vej. Havde allieret mig med min mor om ekstra hjælp til opstarten.
Men der skete noget undervejs. Noget der slet ikke var meningen.

Gaver. Alle havde gaver med.
Skønne sager, som jeg naturligvis vil vise frem, i glæde over at have modtget dem.

TUSIND TAK til Jane (ONSDAG), for lækker PUKKA love tea. (Har ikke en åben blog).




Til Hanne (TIRSDAG) for den hjemmesyede bog og den super flotte blomst i stof jeg kender :)

Tak til Joan (TIRSDAG) for lækker kaffe, fint svampebillede og en SKØN hjemmelavet ring.
Joan har den skønneste give away lige nu, med hjemmelavede øre smykker. Du finder den HER.

Tak til Maria (TIRSDAG) for lækker helende creme.

Tak til Wina (TIRSDAG) for hjemmelavet saft og salt og marmelade og ikke mindst NEON bloklys. (Wina tog den lange tur fra Ribe for at være med).

Tak til Mette (TIRSDAG) for lækker KUSMI TEA.

Tak til Puk (ONSDAG) for lækker chokolade og til Heidi for det skønne skilt. (Heidi har ingen blog, men var min assistent mens jeg var ved Stof & Stil....og helt ærligt, så må hun jo følge med i min blog nu, hvor jeg ikke har hende under PRES for at gøre det...hi hi)

Ja og stagen, som I allerede har set tidligere i dag. Tak igen Camilla. (ONSDAG).
Puk mener vi var "hæklehøns".....

Så kære Hæklehøns. Vi ses om 14 dage til opfølgning samme tid og sted :) ...men UDEN gaver!!!!


3 kommentarer:

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Haha ja vi var vist nogen hæklehøns :) Men igen 1000 TAK Karen for en dejlig hækleaften, som gav blod på tanden :)

Det er da helt fortjent at du får lidt lækkert for dit skønne overskud :)

KH Maria

KirstenK sagde ...

Dejlige gaver fra "hønsene" De foldede lanterner er rigtig flotte!

Anonym sagde ...

Jeg synes I er nogle seje hæklehøns, og boede jeg bare tættere på, deltog jeg med glæde.
At hæklerierne så også kaster gaver af sig, det er da bare en appelsin i turbanen...
Fortsat hækle-hyggeri til Jer alle, fra Tante T