fredag den 13. august 2010

Pastel med neon = min passion pt.


Et af de sidste projekter jeg nåede (ud over julekataloget) ved Stof & Stil
var et karklude projekt.
Til min store glæde, var de nu at finde i butikken i dag i Tilst.
7 Kr. stykket og så passer de lige til min passion for tiden.
Pastel med NEON.
For en kær veninde havde købt den skønneste skuresvamp til mig.
I neon orange forstås.
Jeg ved ikke noget bedre end den kombination....
...altså lige for tiden.
Og sammen med "bedstemor look" med sart rosa pelargonier.....så kan mit hjerte næsten ikke banke kraftigere.
Skal lige tilføje at "mine" klude kan vaskes ved 60 grader uden de smitter af på hinanden.
Dem skal jeg nok blive glad for.
Og ellers....så er jeg bare glad for at det er blevet week end.
Jeg holder hyggeaften alene med døtrene i aften.
Så hyg jer, jeg må tilbage.

8 kommentarer:

Mama-T sagde ...

Det er bare nogle super-skønne farver de klude har! Og dine billeder er, som altid, fantastiske! Respekt...
Ha en dejlig weekend :)

Ditte sagde ...

Skønne farver og lækre klude! Hav en rigtig dejlig hyggeaften med dine piger :)

Junette sagde ...

Sindssygt gode billeder!
Forstår altså ikke hvordan du kan få gengivet neonfarver så godt?

Bruger du tilfældigvis størrelse 40 i sko?

Karen Klarbæk sagde ...

Hej Junette, Mama-T og Ditte

Tak for ros :)....jeg var vist bare heldig med de fotos kan jeg godt se nu. Det er ikke altid neon lykkes....

Jeg bruge str. 42 i sko.(enkelte gange en 41)

ThinkingSpace sagde ...

Lækre farver, du har bare et godt øje for det. Det må være en velsignelse. :-)

- og så bliver jeg lidt nysgerrig, hvorfor der bliver spurgt til skostørrelsen. Har størrelsen på fødderne mon noget at gøre med den æstetiske sans??? :gruble:

Junette sagde ...

Ja, det virker lidt malplaceret med at spørge til skostørrelsen.

Jeg købte for ca. 5 år siden nogle fantastiske neonpink sko fra England af mærket Irregular Choiche.
De er i det blødeste skind og de blødeste rågummisåler.
Jeg er selv en bigfoot størrelse 41 og skoene er også str 41. Men for små til mig! Og da de ikke var i en større størrelse, så beholdt jeg dem for de kunne jo altid bruges til pynt!

morslille sagde ...

Jeg var også i Stof og Stil den anden dag og så det mest fantastiske neonfarvede velcrobånd, er det også noget vi kan takke dig for?
Hilsen Charlotte (som også bruger str. 42 i sko)

Natasja sagde ...

ej de er godt nok fine nu må jeg snart i stof og stil ;) og det bedste af det hele så slipper jeg for selv at strikke dem ;)
er de der også i andre farver ??