lørdag den 14. august 2010

Man lokkes jo.....

Der er EN eneste grund til at jeg er så nem at lokke til at bage pandekager.


Og grunden er ikke, at børnene bare så godt kan li' pandekager.
Men at jeg er blevet helt forfalden til dem selv, efter jeg begyndte at bage dem med Aurions Hvedemel.

Jeg bruger melet til brød også....det er ikke sikkert du behøver købe 5 kg pose første gang....
men kommer du først i gang, er det svært at stoppe med at finde på nye ting, der bare smager bedre med det mel.

9 kommentarer:

Unknown sagde ...

Også mit ynglings mel :-)

***Hos Mutter*** sagde ...

Det har jeg aldrig set før. Hvem forhandler det ? Og står det sammen med "almindeligt" mel ?

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Pandekager, så bliver det næsten ikke bedre Karen, men jeg har ikke prøvet det med det mel, måske det skulle forsøges.

Karen Klarbæk sagde ...

Det fås i helsekostforretninger og i Aurions egen butik i Hjørring.
Se på hjemmesiden jeg linker til på deres navn i indlægget.
De laver også børnegrød i samarbejde med Irma har jeg læst.
Og så har grundlæggeren bare været til økologi og biodynamsisk kvalitet i over 35 år.
Jeg elsker deres smagfulge "tunge" mel.Har været fan længe!!!

Tine sagde ...

Salling Super i Århus forhandler også melet, og La Bonta i Aalborg og ja, det er super lækkert:)

Mirjam sagde ...

Hvordan smager det bedre? Kan det beskrives?

Kh. Mirjam

Karen Klarbæk sagde ...

Smag er jo svært at beskrive. Men på samme måde som med vin er der undertoner....F.eks. smager alt det brød jeg har fået i USA lidt ligesom af ingenting = pap. Her i europa kan brød godt smage af noget. Men prøv det. Man bliver glad og overrasket over der kan være sådan en forskel.

Jesper Pedersen sagde ...

Fedt med et lille vare-fif - det skal prøves!
... og lækkert, at man kan skal købe det i 5kg - vi løber altid tør!

Mirjam sagde ...

Dét må prøves :)

Tak for anbefalingen!

Kh. Mirjam