fredag den 7. januar 2011

Weekend i vinduernes tegn

Jeg har haft travlt et par aftener med at flytte ting væk fra vindueskarme og skabe og hvad der ellers er nødvendigt, for at vores nye vinduer og en ny dobbelt havedør kan installeres.
Lige nu er det stilhed før storm.
Mureren har været her og mandag sættes døren i.
Vinduerne håber jeg bliver sat i i morgen.
Og SÅ....så begynder oprydningen og rengøringen efter det.
Så lige nu....lige nu har jeg mest lyst til at se på smukke sammensætninger på billeder.
For helt ærligt, så roder det OVERALT.
Jeg skal nok lave fotos i morgen, så I kan se det hele før og efter.


4 kommentarer:

Margith sagde ...

Der er et ordsprog som siger det skal være skidt før det bliver godt :-) Det er vist der i er ligenu.
God weekend.

hanne ewald sagde ...

God arbejdslyst til Jer, glæder mig til at se resultatet :-)

Kaylovesvintage sagde ...

that looks good ,enjoy

Balles Bazaar sagde ...

Dejligt med nye vinduer - glæder mig til at se resultatet - og god arbejdslyst.