torsdag den 27. januar 2011

70'er tæppet

Jeg forstår godt min svigermors frustration, da hun spurgte forleden: "Helt ærligt, hvor har I gjort af det"?
K: "Det ligger i kælderen i kisten".
"Hvorfor har I det ikke fremme, når nu det passer helt ind i stilen med
alle de andre tæpper du har i gang"?
K: "Fordi jeg ikke lige har været nede og stå på hovedet efter det".


Så fik jeg det hentet op, og helt ærligt, jeg har været glad siden.
Godt man er en gemmer/samler. For svigermor, der har lagt arbejde i det en gang i 70'erne
husker det jo som var det i går....naturligvis :)



13 kommentarer:

Lydert sagde ...

Det er jo lige til at blive glad af at se på. Jeg lavede et i starten af firserne, mon ikke det er tid at finde det frem?

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sagde ...

Det er jo bare herlig!!

TrineTusindTing sagde ...

Hvor er det fint!!!! Endnu et godt argument for at gemme både på loft og i kælder - moden vender(næsten)altid tilbage;-)

Margit sagde ...

det er et skønt tæppe - har selv lige blevet tilbudt et sådan et for leden - kunne dog ikke have det med mig denne gang - men næste gang håber jeg.

FruHansen sagde ...

Et skønt skønt tæppe..
Jeg har arvet to (lignende) af min mormor..og er super glad for dem:)

Camilla sagde ...

Tænk at have sådan en skønhed liggende i sin kælder..... Jeg forstår godt din svigermor. Tænk hvis mit hæklede tæppe, som tog en evighed at lave, en dag ligger i min svigedatters kælder!

Godt du fik det frem i solen, skønt er hvad det er :-D

Anne N. sagde ...

Å så nydelig teppet er :o)
Heldige deg, med så dyktig svigermor!
Anne:)

Annette sagde ...

...og så er det en rigtig flot udgave du har...

EnHeberg sagde ...

Det er et rigtig fint tæppe, svigermor har hæklet.
Hun kender garanteret hver en firkant deri :)

Kisser Laptern sagde ...

De er så gode, de der oldemortæpper. Det er kun antallet af tråde, som skal hæftes, der afholdermig fra at gå i gang med et til os selv.

Kiiromi sagde ...

Jättefint, kul att hitta hit.

/Mia :)

Frk. Munk sagde ...

Hvor er dit tæppe fedt - jeg har selv lige fundet mit frem, havde glemt jeg havde fået et for længe længe siden af min farmor, men er da helt tosset med det, så frem er det kommet. Tjek evt. mit ud på min blog.

Vh Frk.Munk

- sagde ...

How very wonderful to see...it's the same as the black one I have been working on...garden granny that you can see on my blog. I love this and the colors in this too. Thanks for posting this.