tirsdag den 18. januar 2011

Ej altså Lene.....

Jeg kan vist sige alt det jeg vil...."ej det skulle du altså ikke", men lige meget hjælper det!
Lene laver de fineste ting, og hun må på en eller anden måde synes jeg fortjener at blive ejer af dem?
SMILER  :)
Derudover skriver hun de dejligste mails.
Vi har aldrig mødt hinanden. Kun her på bloggene.


I stedet for at stresse rundt og være på messe, være på arbejde eller "SKULLE SE HÅNDBOLD I AFTES"...(Det var da nødvendigt ikke?) skulle jeg da selv få lavet lidt af alt det håndarbejde jeg elsker.
Imens kan jeg nyde det Lene laver. For det er så sirligt og fint.
Tak til dig Lene og alle I andre derude der skrev til min fødselsdag.
"Fætterhøjbenline" igen.

3 kommentarer:

hanne ewald sagde ...

argh Karen det har været din fødselsdag ! tillykke lidt forsinket men alligevel. TILLYKKE :-)
Knus Hanne

Frk. Anemone sagde ...

Næh hvor flot en sag. Og sikke fine billeder du tager af alle dine ting. En fornøjelse at kigge ind på din blog og endda høre hvilke venskaber, der opstår her.

Tak for kigget.
Hilsen
Ulla

Mette Houg sagde ...

Også et forsinket tillykke fra mig, skal du have! Håber du blev fejret godt på dagen!
Kh. Mette