fredag den 21. januar 2011

At glæde sig

Bloggen bringer mange glæder med sig, ingen tvivl om det.
Jeg har blogget om noget tøj af ren interesse, og har derfor fået en hel særlig invitation til i eftermiddag...på Sjælland godt nok.
(Jeg lover jeg bringer billeder fra arrangementet senere i dag).
Jeg har taget fri. 2 dage. Og slår et par fluer i samme snæk.
Morgen fødsesldag med Pindsvine manden herhjemme, morgensang med børnene i skolen, Tante Grøn i Odense, Wenche, & Charlotte & København, butikker, inspiration....måske aftaler med flere, hvem ved hvad jeg når?
Altså LAV EN GOD DAG...eller 3, og denne gang kræver det så lige jeg kører til Sjælland.

Sidst jeg var i København, besøgte jeg Granola på Værnedamsvej....ser om jeg kan nå det igen, for det var
super fedt.

4 kommentarer:

Jeannet sagde ...

God tur.
Jeg bor jo lige ved siden af.
Jeg ved ikke hvad tid du er der.
Men jeg vil da gerne hilse på dig.
HVis du har lyst må du gerne sende mig en sms så kan jeg da lige komme derhen og sige hej.
Du får lige mit nummer 2889 5215
Lav en god dag
Hilsen Jeannet

Mette sagde ...

Kære Karen!

Blogverdenen er ganske ny for mig, men sikke en verden der har åbnet sig - masser af gode ideer, gode kommentarer til hverdagens store og små ting, smukke billeder. Tænk at man efter ganske få dage som bloglæser kan få sig nogle favoritter. Du og Claus Dalby er dem der har gjort mig afhængig, således at jeg hverdag "lige" skal forbi og se, hvad der er sket fra solen stod op til den gik ned - tak for det det er en meget stort inspirationskilde på mange måder.

hanne ewald sagde ...

Jeg glæder mig også allerede til at komme hjem til - hvad du har sat af på min trappe :-)
Knus og tillykke til Jan.
Hanne

EnHeberg sagde ...

Rigtig god tur! :)