mandag den 31. januar 2011

Super fedt design

Jeg føler mig som ejer af dette design på 2 måder.
Jeg indkøbte det nemlig mens jeg var hos Stof & Stil og nu her det endelig sat på stof og fremme i butikkerne.
Det er indtil nu det flotteste af de nye varer jeg har set i butikken i Tilst
(og Roskilde hvor jeg kigede ind forleden).
Baggrundsfarven er brun og prisen er kun 39,95 pr. meter.
Og så er det lige om lidt de nye kataloger kommer.
Jeg er super spændt, for dem har jeg absolut ingen indflydelse haft på denne gang,

13 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Jeg har rørt ved netop denne smukke metervarer i fredags - virkelig kræs!
Glæder mig til det nye katalog, trods alt :)

Kirkesjov sagde ...

Også jeg - lørdag var det mig, der havde fingrene i det. Virkelig fedt!

sean the prawn sagde ...

lovely design, i'm sure it will sell well.

KirstenK sagde ...

Lkkert stof med super-fedt design...

Lene sagde ...

Super fint stof. Har ikke kun rørt ved det, men også købt af det, ikke til mig selv men til min ene datter, som havde set det hos en eller anden sød blogger, og det måtte hun bare have.
Jeg tror nu også jeg måske bliver nød til at have lidt næste gang jeg kommer i stof og stil :-) Der er så mange anvendelses muligheder med det lækre stof.

Helle sagde ...

det vil jeg også røre ved bare lidt ;)

Gitte sagde ...

Det skal jeg bestemt også have fingrene i! Ja, Karen, det er superfedt design.

KGaardsted sagde ...

Det skal jeg sørme også have fingrene i! Haps!

Frk. Høiriis sagde ...

Hej Karen :)
Nu bor jeg jo nærmest ved siden af stof og stil i Tilst, så jeg har bestemt også bemærket det lækre stof.. Men er da lige lidt nysgerrig, er det også dig, der står for det nye stof med ugletryk på? I grøn/blå farver og lilla farver?
Knus Jeanette

Villa Ko sagde ...

Det må jeg da også snart have i symaskinen!! Flot er det.
Jette / Kamma og Ko

Karen Klarbæk sagde ...

Hej Frk. Höjriis

Nej det her er det absolut sidste jeg naaede at have fingre med i hos Stof & Stil. Uglerne kan jeg ikke tage aeren for.
Sorry mine omskrivninger jeg er i Tyskland.

Karen

Shamu sagde ...

Ååå, fantastisk! Kommer dette som nytt stoff til våren, altså i den nye katalogen vi går og venter på nå?
Helt villt kult! Dette må jeg definitivt ha noen meter av. :-)

Anonym sagde ...

Det nye katalog er flot, og udkommer i morgen.Og Husk alle butikker har åben på søndag fra 11-15 Knuz fra Herning