søndag den 2. januar 2011

Bye bye Santa....

Jeg har haft travlt med oprydning og rengøring i dag.
I morgen går det atter løs.
Farvel til det meste pynt.
Farvel til juletræ og glitter.
Og mest farvel til disse skønne julemænd.
De har masser af år på bagen.
Fik dem som "hadegave" af en god ven....nu er de forvandlet til yndlingsobjekter i samlingen af glas julepynt.
Faktsisk tror jeg de stammer fra intet ringere end: "Søstrene Grene".....




Had er til glæde vendt.....og det er vel hele meningen med Julen?

6 kommentarer:

Mette sagde ...

Ja, jeg købte tre små glas havenisser til at klipse på træet til ingen penge i Rema 1000, og jeg har knus elsket dem hele julen!

Unknown sagde ...

Jeg må give dig fuldstændig ret, de er da super skønne de julemænd. De måtte såmænd også hellere end gerne stå til parade her hos mig til næste jul.

Belinda sagde ...

Farvel til julen og på forhånd - god hellig tre kongers dag imorgen :-)

***Hos Mutter*** sagde ...

I julen er ALT pynt tilladt og kun meget lidt af det er egentlig grimt... hvis det da bare placeres i de rette omgivelser.

Ditte G Jensen sagde ...

jeg følger din blog med stor inteesse...:) jeg elsker de julemænd du viser. har desværre selv med stor sorg pillet alt julen væk idag..:(

63 grader nord sagde ...

De var flotte! Ikke sett slike før.

Ha ett flott nytt bloggår!