mandag den 3. januar 2011

Jeg leder efter det fede glaspynt...for

Min gode veninde og blogven Hanne, har et juletræ der hvert år ser ca. sådan her ud.


Ja, eller nærmere sådan her....

Det er ikke ret stor hjælp et par enkelte ting som herunder kan gøre ved det, men
mange bække....

Jeg kunne godt starte en samling også.
For det er da for fedt det juletræ.
Der er flere billeder på Hanne egen blog, hvis du vil se mere.
Hanne blev uddannet tøjdesigner fra Kolding Kunsthåndværkerskole samme år som mig. Hun har en super fed smag.
Og hun lover, at vi må se lidt af den fede stil og ikke "kun" hendes akrylmalerier her i løbet af 2011.
Så følg med HER.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Uh det er lækre sager hun har hende Hanne. Jeg er også selv vil med glas julepynt. Jeg kan anbefale en tur til Prag i December. Der er et fantastisk julemarked, og det er en Alladins hule hvad glas julepynt angår. Det bedste.... det er billigt ;o)

Anonym sagde ...

Samme tanke her... det var bare julemarkederne i Berlin. De alm. som viste på billedet kostede omkring 1 - 1,5 euro ☺ Og er var SÅ meget af det i mange variationer ☺

Anonym sagde ...

Hold da op, sikke nogle flotte glasting - gid jeg havde næse for at finde sådan noget :-)

Mange hilsner
Birthe

Maja sagde ...

Jeg elsker også glaskugler. I år havde Royal Copenhagen nogle virkelig flotte små huse i glas, men de var dyre.

hanne ewald sagde ...

Hej
Tak for den pæne omtale til Karen :-)
Jeg har også købt en del vintage glas-pynt i Prags genbrugs/ antik butikker !
De kan det "shit" i Prag- Helt enig.
Venlig hilsen
Hanne

Fru Forstad sagde ...

http://www.country-home.dk/shop/skoejter-glaspynt-764p.html her er der måske noget du synes om.