fredag den 21. januar 2011

På besøg hos Småfolk

I går havde jeg sat dagen af til at kigge forbi Småfolks nye sted i Holbæk. Og hvilket herligt sted.
Alt på stedet emmer af god stil.....(altså efter min smag :))
Se bare her:
 Herligt logodesign...

 Logoskilt ved hoveddøren.
Og omtrent verdens fedeste campingvogn.

Det nye MOST (dametøj) katalog.
Du finder mere om MOST her.

 Og skønne Tue West spillede for os.

 Der var selvfølgelig Småfolk "på græs" børnetøjs show.
 Og her er et par skud af de fine print.

Pigerne var også fine, men da jeg ikke har spurgt dem om lov, får du ikke lige de søde smil med.
Herlig dag.
Afsluttende med aftensmad og hygge hos Wenche.


9 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Nøøj for den, hvor ville jeg gerne have været dér! Småfolk laver så skønne ting. Tak for info om Most :)

Barbara sagde ...

Hihi, kunne dametøjskollektionen komme til at hedder andet? -nej vel!
Det ser ud til at have været et skønt besøg, det er vi vist mange der misunder dig.
Go weekend herfra

morslille sagde ...

Elsker den campingvogn, den passer bare ikke så godt til en Berlingo og tvivler på at min familie kan stuves ind i den.
Hvad lavede du hos Småfolk? Det er vel ikke alle og enhver der bliver inviteret derind?
KH Charlotte

bare WUNDERBAR sagde ...

Det var dog misundelsesværdigt.. kan helt forstå du må have haft en fantastisk dag.. og så at slutte af med hyggelig middag.. :)
Hav en go week... :)

millandante sagde ...

Åh vilken inspirerande blogg du har!! Hittade precis hit via Darling Things och här finns ju massor att utforska! Jag blir följare direkt!

Mvh Milla

anse sagde ...

da jeg boede i holbæk, passede jeg en af de søde små modeller, og som løn fik jeg altid en masse lækkert små folk tøj :) nøj det var lækkert. må sige jeg savner lidt den tid. (flyttede derfra i sommers)
spændene med det nye voksen tøj, for når jeg render rundt i mit små folk tøj, kan jeg godt føle det en smule barnligt, hvis du forstår

Anne O sagde ...

Kære Karen,
Vil lige fortælle dig, at jeg har udpeget dig til en award. Du kan se den på min blog: http://madamsolskin.blogspot.com/
Håber at du er med på "legen". Kh. Anne

Unknown sagde ...

Hej Karen
Jeg har givet dig en award. Håber du vil lege med :)

Anonym sagde ...

Hvor kan man købe den flotte campingvogn?