onsdag den 5. januar 2011

Gratis glæder

Nu er der ikke noget i denne verden som gratis glæder.
F.eks. bladet KULØR, som man hver måned kan få gratis i den nærmeste SPAR købmandsbutik.
Netto har et tilsvarende blad (ser ud til det er lavet af det samme team og månedens interview er om den samme i begge blade). Men KULØR vil jeg fremhæve, fordi der altid er den kreative vinkel både på forside og indhold.
Et rigtig lille yndlingsblad....og så er det gratis.
HUSK at kigge efter det.
Har tilladt mig at vise en lille del af forsiden, så I kan dele min begejstring.



11 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Jeg er meget enig, Karen.
Skønne billeder og dejlige opskrifter. Dejligt blad :)

mette b sagde ...

Jeg snupper også de gratis blade rundt omkring. Der er gode ideer og artikler og penge at spare i forhold til at købe ugebladene..
Klem fra
mette

Marianne sagde ...

gratis glæder kan vi ikke få for mange af - vi har desværre ikke en spar i nærheden - men napper et fra netto når jeg kommer forbi der .... matas har også en fint gratis blad ....
kh♥

Lene sagde ...

Så enig...det er et rigtig godt blad. Jeg har en veninde der tager det til mig når det udkommer. Så ærgeligt at der ikke er en spar i nærheden..

Randi sagde ...

Hej Karen!

Tak for hilsnen på min blog.
Jeg må se at finde en spar-butik.

Godt nytår til dig også.

Randi

Unknown sagde ...

Ja, det er et skønt lille hverdags-fix (som ikke koster en mindre jet"javer"spids, som nogle af bladene fra bladhylden desværre gør)
God dag fra
Frk. Hverdag

tusindfryd sagde ...

Helt Enig. det blad er super!

***Hos Mutter*** sagde ...

Vi har desværre ingen SPAR butik her længere, men gratis bladene er ofte utrolig kreative og gode.

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Ja! det er et skønt blad, men lidt træls, hvis ikke man er hurtig, så er de revet væk.
Og min Super Spar ligger 25 km væk, så det er ikke altid jeg når at få fingrene i det...
Ha´en dejlig dag.
Knus Susi

Elfepigen sagde ...

Helt enig :)
De gratis glæder giver tit gode idéer og smukke billeder der gør en glad.

Knus og kram herfra

Jane sagde ...

Den snupper jeg også når jeg er i Spar. Super inspiration på mange fronter.
Og tak for endnu mere inspiration her hos dig :)