mandag den 24. januar 2011

En uendelig kø?

Hver uge dukker der ca. 3 nye perler op i min indbakke.
Så lige nu er der perler klar til at blive perlebloggere indtil  6. Marts.
45 er allerede blevet vist frem.
Er det ikke herligt at vide, at der er SÅ mange der gerne vil vises frem?
Måske vi  med tiden, bare skal afskaffe janteloven ?
For det går jo godt nok uden!

Billedet herover er lånt af Bettina fra Chaplines verden.
Hendes perleblogger indlæg blev lagt på i mandags i stedet for i søndags, da jeg overså det ikke gik på som det skulle søndag morgen, derfor får hun en ekstra dag.
Jeg er glad for at være med til at sætte fokus på alle de blogs der allerede er,
og dem som nyligt er dukket op.
Hver især byder ind med sit talent og sin verden.
Jeg har selv lært mange skønne blogge at kende på denne måde.
Men ligegyldigt hvor meget jeg skriver eller gør, er det dog kun den enkelte blogindehavers indsats i det daglige, der afgør om der kommer nogen forbi hos dem.
Så tak til alle jer der flittigt deler kreativitet og dagligdag, opskrifter o.s.v. med os andre.
Vi er mange efterhånden, og hver især har nok deres favorit besøgs steder.
Et af mine favoritsteder er her hos Michael. Her får jeg noget nyt at tænke over.
Jeg kan kun opfordre til at tænke med.
Lav en god dag  :)

6 kommentarer:

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Mange tak for anbefalingen af min blog Karen, det er helt overvældende, du har sandelig mange læsere, jeg er meget glad for at du syntes om mine ord.
Rigtig god aften.

Lissie sagde ...

Flotte perlesager og linker!

Shamu sagde ...

Takk for tips. Man får aldri nok perlebloggger i sin Google reader. Jeg elsker nye tips og nye verdener å sno meg inn i.
Ha en fortryllende kveld! :-)

Claus Dalby sagde ...

Kære Karen - hvor er det skønt, at du deler sådan ud. Chaplines blog med alle de gode ideer er skøn.

June Rothmann sagde ...

Hej Karen,

Ja, det er fedt med alle de nye blogs, som man pludselig lærer at kende!

Skønt tiltag :-)

K.H June

anette lyskjær sagde ...

Ikke kun nyder jeg at følge med i alle dine kreative indlæg, men også de skønne perleblogs du jævnligt præsenterer os for, og som man måske aldrig har set før. Dejligt, at få udvidet sin blogverden-horisont....måske skulle man overveje, at komme på din laaange perle-blog-liste.
Tak for god inspiration, Karen.