onsdag den 26. januar 2011

I must have mere fra Mosthave...

Her er de så. Et par af billederne fra en hyggelig shoppetur i Holbæk i lørdags.
Og et kig i MOST delen af Småfolks skønne butik i Holbæk.
Og er du ikke lige i nærheden af det nye dametøj MOST, kan du lure lidt ekstra HER.
Eller kigge billeder herunder.
(By the way...fede bøjler i en butik ikke?)


 Selvfølgelig måtte jeg bare eje den her....(den var til ½ pris og lige i min størrelse...og jeg elsker jo udsalg)

 Og lækkert nyt katalog har de også lavet. Det ligner et yndlingsmærke mit nye hit: "Skandinavisk Desigual"?
Samme lækre kvaliteter men knap så mange farver.
Jeg kan kun sige..."MOSTHAVE"!
Hold øje med det derude,

5 kommentarer:

Lene sagde ...

Flot og fedt!!

Rikke sagde ...

Jeg er også helt syg med det, der findes bare ikk rigtig nogen butikker der forhandler det i "min" del af landet. Og jeg aner ikke hvordan det er størrelsesmæssigt...? (For så kan jeg jo bare net-shoppe!)

anse sagde ...

alt i holbæk butikken er bare gennemført.

jeg synes at størrelserne passer. men deres tøj er lidt langt, men det er bare stilen.

EnHeberg sagde ...

Jeg kan ikke være mere enig.
Rigtig flot og fedt! Dejligt jeg snart skal have udskiftet lidt af min garderobe :)

Marion sagde ...

Masse fint ja...:)