tirsdag den 25. januar 2011

I dag handler min blog kun om goodiebags....smiler

Overskriften er nu mest for sjov, men har du tænkt på fænomenet godtepose/GOODIEBAG?
Jeg husker det fra jul hos min mormor og morfar.
Mod aftenens slutning hver juleaften, fik vi den skønneste trykte julepose med mandariner og 
nødder og slik og små sjove ting.
Og helt ærligt det er da også et hyggeligt fænomen ikke?
Små gaver. Nye ideer. Lækkerier eller noget helt 4.
Billederne herunder er fra en goodiebag fra mit hyggelige besøg hos Småfolk i Holbæk i torsdags.
Magen til omsorg, hygge og god stemning skal man lede længe efter.
Og så lige en godtepose med de nye kataloger og lidt af det jeg viser herunder....at gå hjem på.
og der var mere, som jeg ikke har fået lavet billeder af.
(Altsammen afstemt til fimaprofilen...bemærk lige det)




Måske vi skal huske at lave små omsorgs-goodiebags til de allerkæreste veninder
eller en vi kender der trænger til lidt omsorg.
Wenches søde ide er hermed givet videre.
For husk: Lav en god dag!

11 kommentarer:

lone.g sagde ...

Kære Karen
Det lyder som en rigtig hyggelig ide til veninderne;-)
kh Lone.g

lida sagde ...

Ja i virkeligheden skal der ikke så meget til vel? Tak for rådet, jeg tager det til mig. Dagens "goodie" er en lille blomst til svigermor - fordi hun laver mad til os hver tirsdag:-)
Tak for en inspirerende blog, jeg får ikke rigtig gjort noget ved min, men forhåbentlig bliver 2011 året hvor jeg tager den op igen:-)

- sagde ...

Wonderful idea!

Frk. Nielsen sagde ...

Fantastisk idé! :o)
Og hvor har du ret, for der skal virkelig ikke ret meget til - det er og bliver de små ting der tæller!
Tak, for alle de gode ideer du kommer med, det er meget inspirerende :o)
Pia

Jeannet sagde ...

En rigtig sød ide. Tit skal der ikke så meget til. En god te eller kaffe ( smil) et par hjemmelavet små ting giver meget glæde. Kh jeannet

Atelier John F. Clément sagde ...

Kære Karen,
Karma works ;o)) Hvad man giver ud, kommer altid godt igen...
Jeg har fået en rigtig sjov follower: "All so cute", som jeg vil anbefale dig at se nærmere på. Det er nemlig lige dig ;o)
Knus

KirstenK sagde ...

Godteposer eller lykkeposer er da noget af det skønneste der findes...god ide jeg har gemt til den rette anledning!

unikarina sagde ...

Skønne ting, som var i dine Goodiebags... Og konceptet er skønt. Små glæder med overraskelse til modtager. Der skal nemlig ikke så meget til...

Kisser Laptern sagde ...

Så føler man sig værdsat, når man kan gå hjem med sådan en pose. God ide.

perlestrikken sagde ...

God ide!!!!!! Tager den med;-)

Fru Larsen sagde ...

Det må være dejligt at få så mange fine ting, og en rigtig fin ide!Det er da skønt at få gaver, også selvom de er små! Og de der bolsjer er bare nuser..