lørdag den 8. januar 2011

Den sunde fornuft

Hvis ikke du vil ligge her alt for ofte.
Hvis du vil finde andre måder at passe på dit helbred på.

Så kan jeg anbefale at følge med HER.
Lars er en mester i at følge med i de nyeste undersøgelser af alternative helbredelsesformer og så arbejder han selv som alternativ behandler.
Personligt vil jeg ihvertfald gerne vide noget, om alle de videnskabelige undersøgelser der
ikke når avisernes forsider, eller som bliver nedgjort
fordi de ikke passer ind i medicinal industriens salgskurver.
Ingen ved jo hvad sandheden er?
Hvad bliver vi syge af? Hvordan helbreder vi os?
Men undersøge det, vide mere om det....det skader jo ikke.

4 kommentarer:

Anemone Anne-Mette sagde ...

Tak fordi du delte denne blog med os andre, den er meget brugbar :0)))

Inger Lises Verden sagde ...

Hej min kære kusine!
Tak for linket, og for alle dine søde tanker og ideer! Du har så ret, med hvad der offentliggøres og især hvad der ikke offentliggøres! Jeg vil straks gå ind og besøge hans side.
Rigtigt glædeligt nytår til dig og dine!
Knus Inger Lise

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Jeg kan kun give dig ret Karen, og jeg har også med stor fornøjelse brugt dette link flere gange, prøv nu som menneske at overbevis dig selv om at du lever i verdens skønneste krop, så bliver den så taknemmelig at den begynder at spinde, og så holder den sygdom bort med den største selvfølge.
God Lørdag aften.

Tulip sagde ...

Tusen takk for at jeg får lov å være en perleblogg inne hos deg:) Du er fantastisk, som setter av tid til å administrere dette. Det sier mye om deg, kjære du!!!
Tusen takk!

klem klem...