lørdag den 15. januar 2011

Snart et par fødselsdage

Endnu er alt nok kaos i stuen.
Den nye dør kom i i mandags, men der skulle fudses i siderne og laves gulv og tapeseres og males
og gøres rent og sættes på plads....så....
måske miniature flagranken her, nok ikke er hængt op over bordet mellem lamperne til i morgen når jeg er kommet hjem fra 4 dages messe
i Frankfurt og venter at blive fejret....bare lidt.

På torsdag er det pindvine mandens tur....alt imens jeg stryger til et spændende arrangement på Sjælland.

4 kommentarer:

Merete sagde ...

Mon ikke du blir' fejret - stort tillykke herfra ;0)

Lene sagde ...

Hej Karen.
Fik skrevet tillykke med fødselsdagen idag, men jeg ved jo godt at det er i morgen...for en gangs skyld var jeg i god tid

LOTTAS HOME sagde ...

Hallo!
First time here. Thank you for lovely inspiration.
Have a nice evening!
Lotta from Sweden

Loppe-shoppe sagde ...

Med ønsker om en festlig fødselsdag sender jeg her et stort til lykke!
Helle.