lørdag den 8. januar 2011

Perleblogger Louise med bloggen Frk.Trillingsgaard

Hermed fremviser jeg perleblogger nummer 38.
Faktisk har jeg glædet til at lade hendes skønne billedcollage pryde min blog.
Jeg er nemlig HELT FORTABT til turkis, mint og grønne farver i denne tid.
Og meget smukkere og mere stemningsfyldt bliver det jo ikke.

Jeg anbefaler hermed at kigge indenfor hos Frk. Trillingsgaard Endnu en skøn skøn perleblog.
Kig lidt i Louises tidligere indlæg og find denne skønne kalender.

3 kommentarer:

Helle : sagde ...

Dejlige billeder på din blog, men din tekst kan være noget sværd at læse, den lyslilla som du skrifter med er utrolig svær at se.

Loppe-shoppe sagde ...

Hørt! Frøkenen er skøn.
Helle.

Frk. Trillingsgaard sagde ...

Tak for de søde ord altså... Er smigret og såååå mange var forbi min blog igår.. Det har bare været en super, super oplevelse... (og den er jo slet ikk slut endnu..).. kan se du er skidtmads - så rigtig god bedring!!

Tak Helle-pigen - sys også du og din blog er ret skøn!!!