mandag den 10. januar 2011

Flügger farver og fine æsker

Den nymalede mintgrønne træ æske her er naturligvis malet,
 så den passer til farverne på dem jeg lavede sidst.
 Nemlig dem her. Jeg bruger dem til te-breve.
Jo flere der bliver færdige, jo finere synes jeg samlingen bliver.
Nogle æsker er gamle. Den seneste i mintgrøn er fra Søstrene Grene.
Maling fra Flügger. Din lokale malermester er ekspert i at finde farver til dig.
Bare medbring en lille fin dåse eller noget andet malingen skal passe til,
som jeg har gjort med dem på billedet.


Jeg skruer lukkemekanisme og hængsler af inden den sliber og maler. Så bliver de finest.
Den samme maling er jo brugbar til sættekasserne med papir i, hvis du er til den slags.

9 kommentarer:

Bloggen sagde ...

så fine de er dine æsker!

Helle sagde ...

hvor er de bare super sød de æsker :)

Anonym sagde ...

Så flotte esker og flotte farger! De Kusmi-boksene er rene kunstverkene, både med og uten te :)

Marit

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Aj, hvor er de fine og så lækre farver!!! :)
Kh Tina

Sorani sagde ...

hi! du you speak german??? my english is so bad......;o(
i´m also like painting old things, to get an new nice one, bye, nico

Alice Schmidt sagde ...

Dejlige farver og æskerne er blevet rigtig fine :-)

Loppe-shoppe sagde ...

Tak, jeg kommer straks i tanke om en træ-kasse-æske jeg har stående i kedelig mørk-bejdset træ.

Tulip sagde ...

Nydelige skrin! ;)
Fine farger som macher hverandre...;)
Flink du har vært!

Karen Klarbæk sagde ...

Jah,sorani ich spreche deutsch.