onsdag den 12. januar 2011

Textil messe Frankfurt

Jeg har talt tilbage. De seneste 12 år har jeg været på Heimtextil i Franfurt
(kun afbrudt af 2 barsler)
Det er en frygtelig masse gange, men sjovt nok bliver det ikke mindre spændende af det.
Her kommer textil producenter fra det meste af verden og viser deres kunnen frem.
Og så er det frem med notesbøger og regnemaskiner og de bedste "hovedet på skrå" manerer man kan.
Langt de fleste kan lave det man beder om.(Hvis bare man kan/vil betale)
Så det er op til designeren/indkøberen at have fingeren på pulsen og vide hvad I (kunderne) ønsker sig det nærmeste år.
Nu er jeg jo ikke deigner/indkøber af metervarer for Stof & Stil mere.
Men heldgvis findes der jo en masse andet der er lavet af textil.
Jeg tror "Søstrene" er på vej i samme retning som mig og jeg ankommer i aften.


7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Rigtig god tur Karen - syntes jeg kan kende det meste af stoffet på dagens billede ;o)

Line sagde ...

Mmmm, ja. det må være en dejlig oplevelse. Rigtig god tur.

Helle sagde ...

det lyder som en spænende tur så god tur :)

FrøkenTina sagde ...

Uha, det må være fedt... god tur!

Unknown sagde ...

Det må vel være lidt som at komme i himmelen. god tur håber du får gjort nogle gode handler.

Marianne sagde ...

wauw det lyder spændende....
bliver spændende at se hvad både stof og stil (med ny designer) og søstene kommer frem til af gode sager
kh♥ og go tur

Anonym sagde ...

Hej Karen
Kigger tit forbi din blog og blir inspireret til nye ideer næsten hver gang, utrolige flotte ting du tryller frem. Jeg kan jo læse du har stor erfaring med indkøb af metervare, jeg kunne rigtig godt tænke mig at finde nogle spændende stoffer, og komme på en international messe (europa), men hvilken en skal man lige vælge, der er jo rigtig mange at vælge imellem, vil du anbefale mig en, leder efter et sted hvor der er stort og bred udvalg, og selvfølgelig med sidst nye trend. Håber du har lyst til at gi mig et godt råd. Kærligst siw