torsdag den 28. juli 2011

Dagens overraskelse....

Mand og børn kommer hjem fra ferie.... i aften i stedet for i morgen.
Nu var det jeg troede jeg havde 4 dage til mit store oprydningsprojekt.....
så jeg må lave en hurtig nødløsning i aften.
Overflade færdigbehandle alle rum, så det da ligner jeg har lavet noget færdigt overhovedet.
For I min kælder kan man godt være i tvivl, ja lige bortset fra at der er langt færre poser og kasser altså.
Kender I følelsen?
Jeg ELSKER og savner min familie når de er væk, men nyder lige så meget ALT DET jeg kan få ordnet imens de er væk.

5 kommentarer:

Lis sagde ...

Sender lige noget oprydnings smulderkager, afsted til dig.

Kh. Lis

HEKSEN sagde ...

Med hensyn til sokkerne. Lav sådan en her http://ramblingasusual.blogspot.com/2011/01/prodigal-socks.html

Maria sagde ...

JEG kender det - og sådan en overraskelse ville heller ikke falde i den bedste jord hos mig... ;-) Håber du nåede det hele - nogenlunde! ;-)

Ellen Kathrine sagde ...

Selv om man elsker mand og børn så ville en ekstra dag hvor de var afsted og havde det godt selvfølgelig være en super overraskelse.. :-)

hanne ewald sagde ...

Hej Karen
jo tak, med forbehold... Har vi haft en rigtig dejlig ferie.Og vi har det godt ;-)- Håber det samme for dig og familien. Ring du bare.