lørdag den 2. juli 2011

Perler fra Søstrene Grene

Men jeg har da slet ikke fået købt nok?


7 kommentarer:

Mette sagde ...

...nej, det har jeg heller ikke! Desværre når jeg nok ikke at hamstre inden ferie afgang. Viva Espania! Turen går i år til Barcelona. Rigtig god ferie, Karen.

Sandie sagde ...

Godt jeg har planlagt en tur omkring Søstrene i morgen :) Nøj de er fine!

Majken sagde ...

Fine, fine farver!

KirstenK sagde ...

Hvor ser de fine ud...desværre når jeg vist ikke den vej omkring inden de er væk!

Helle sagde ...

fede perler ... dem kan man da ikke få for mange af :)

20 timer sagde ...

Øv, min lokale Grenes har dem ikke... :(

Unknown sagde ...

Ellers flotte farver de perler har - og rigtig lækker og inspirende blog - den glæder jeg mig til at følge. Kan se, at der bliver hæklet meget, så hvis du har lyst så kik forbi min blog og min give away
god søndag Millelouise