mandag den 11. juli 2011

Så er jeg i gang med Hexagon projektet


Ah, sommerferie.

14 kommentarer:

SOLSAUM sagde ...

Dette blir lekkert!

Eg ser at eg må sjekke garnutvalet når vi skal til Hals i sommar. Det spørs om det ikkje blir med litt heim att.....;o)

God sommarferie til deg og dine!

Solklem

Merete sagde ...

Det ser godt ud men puhaa... jeg bliver træt allerede ;o)

Unknown sagde ...

Så fint arbeid du har på hendene i sommer i herlige Skagen ;))

morslille sagde ...

Hvor bliver det super flot!!!!!
God ferie!

Lavendel sagde ...

Nøj, hvor har du hæklet mange....se lige her- en instruktionsvideo...
http://www.futuregirl.com/craft_blog/labels/the%20hex%20crochet-a-long.aspx
her må jeg da tage hatten af, og så fik jeg lært at hækle sammen!

Anonym sagde ...

Du er bare så flittig - og sikke nogle skønne farver :-)

Mange hilsner
Birthe

kundskabogkaos sagde ...

Hold op hvor får du hæklet...det må være lidt en sejer at have sådan en æske fyldt med lapper! Jeg vidste ikke man kunne få bomuldsgarn hos Søsterne?

Bournonville sagde ...

Hold da op Karen.

det ser godt nok flot ud.

er helt åndeløs af de smukke billeder.

Kh sara

Sarah sagde ...

Ihh hvor bliver det flot!!!

Marianne sagde ...

Det bliver rigtig flot Karen - jo mere jeg kigger på disse sekskanter, des mere bliver jeg vild med;-)

Marianne sagde ...

Kæmpe arbejde - kæmpe flot

Lea sagde ...

Wauw; det ser bare godt ud, Karen. Du er altså suveræn med den hæklenål!!

Camilla sagde ...

Jeg er gået igang med zig zag tæppet, og så viser du mig dette?? Åh Karen, hvor får jeg mon tiden fra til at udfører alle disse smukke projekter du inspirerer til? Godt livet er langt og glæden ved at hækle tæpper så stor!! God sommer!

Anonym sagde ...

Hej!
Det er godt nok et flot tæppe. Vil du dele opskriften?
Hilsen khc