mandag den 4. juli 2011

Dagens loppefund

Nogen husker det måske fra børnehaven i 70'erne?
I min børnehave var det orange.
Men det var nu særligt farven jeg faldt for i går på bagagerumsmarked i Silkeborg,
da jeg fik  øje på stakken med: 9 kopper og underkopper, 6 små og 4 store tallerkener og 4 dybe
+ 1 orange dyb og to store lysegule flade.
Mærket Mepal-service Rosti, Denmark.

 Det hele kostede den nette sum af....


100 Kr.


 Er der samlere af Mepal serive derude, der kan bruge en orange dyb tallerken?

Jeg er bare SO SO HAPPY :)

11 kommentarer:

Irene sagde ...

Det kan jeg godt forstå at du er:-) Det er så fint et sæt i den sarte mint-farve. Skønt til både have og sommerhus:-)

Kristin sagde ...

Det er så fint, har fornylig selv købt i samme skønne farve

Anonym sagde ...

Jeg husker dem fra min farmors sommerhave og de var organge:)

Helle Jescika sagde ...

Jeg husker de orange og bruge. På min blog havde jeg i lørdags et indlæg om retro-garagen i Brædstrup..... Tror det er noget for dig ;O)

Ingvild sagde ...

Åh, de var kjempefine :) et ekte kupp !

Malene sagde ...

Sikke et scoop og så i lækker mintgrøn.

Louise Sloth sagde ...

Ej, du er heldig. Du skulle lige have kigget forbi bagagerumsmarked d. 19. juni, hvor jeg stod der, så kunne vi have sagt pænt goddag!

Sara Marie sagde ...

Suk... Der er nogle der kan ;)
Skøøøn farve!

Camilla (Himmelske Kager) sagde ...

Jep! På mit fritidshjem var de også orange. Og stjal kærnemælk og sukker og så sad vi i puderummet og drak kærnemælk med sukker i af de orange kopper. Jeg har også lige været på loppe-rov i weekenden og kom hjem med smukke fade til mine kager: http://himmelske-kager.blogspot.com/2011/07/sknne-loppe-kage-fade-fund-og-en-smuk.html

Libbie sagde ...

Hold da op et kup :)

Pia (mum22boys) sagde ...

Sikke et kup - du kom da vist forbi før mig ;o)