tirsdag den 12. juli 2011

AVØ's genbrugsbutik Skagen

I går var jeg på en af de der ferievisitter man ser frem til.
Nemlig i Genbrugsbutikken på Kattegatvej 13 i Skagen.
Udover en udsøgt venlig betjening, kan man også gøre fund....ja og det skriver jeg naturligvis først når jeg selv har været der!!!
Der er ligefrem stylet og sat priser på det hele.....og  ellers taler billederne herunder nok for sig selv.

Åbent Mandag til fredag 10.00-16.30
Lørdag 9.30-13.00






 God fornøjelse hvis du er lige i nærheden....og ellers må du kigge billederne en gang til :)

3 kommentarer:

Emmy sagde ...

Skønne ting fra genbrugsbutikken i Skagen.

Hvor er det fine hæklede sekskanter i skønne farver, du er igang med:O)

Line sagde ...

Jeg må sige, at Skagens AVØ-genbrug slår Frederikshavns på indretningen ;) Men her i Frederikshavn er der nu også mange genbrugs- og antikvitets butikker, så konkurrencen er nok lidt større end i Skagen :)

Maiken sagde ...

Tænk, jeg bor lige på vejen bag kattegatvej :)

Synes du skal prøve den genbrug der er ude hos spejderne! Der finder jeg oftest de største fund :) men du har da ret... det er en stor skøn genbrug!

Lige nu jagter jeg de planteborde de havde på et tidspunkt! Jeg ville lige tænke over det inden jeg slog til.. men væk var de! De lovede at få dem igen, så jeg holder øje...