søndag den 24. juli 2011

Ferien er slut

Ja øv, ikke?
Så er det tilbage til hverdag og travlhed igen.
Jeg må konstatere at dette er den første ferie nogensinde, hvor jeg synes jeg slet ikke nåede at slappe af.
Og ikke at andre skal bebrejdes for det....jeg kunne jo bare lade være med at have besøg af min søster og hendes familie fra USA, af veninden og hendes søn lige efter, og lade helt være med at bage og have venner på besøg i hele den sidste uge i ferien.
Men der er nu alligevel ikke noget som Skagen om sommeren (det skulle da lige være Læsø, Lyø, Fanø eller måske Bornholm?) Så jeg har nydt at være der, og jeg GLÆDER MIG
til 4 aftener alene i huset efter arbejde i denne uge, for mand og børn tager på telttur til Sverige.
De har over 2 ugers ferie endnu.


Når jeg så lige kigger feriebilleder...så er det altså længe siden jeg ar ude og plukke jordbær.
NYD FERIEN DERUDE....for jeg hvor den varer lidt endnu.

1 kommentar:

Kirsten Amstrup sagde ...

Hvor er det synd, at din ferie er brugt. Men den lyder nu trods alt, som om den var rigtig god.

Min står til gengæld næsten for døren - så jeg sender dig medfølende ønsker om god arbejdslyst trods alt.