torsdag den 14. juli 2011

Middelalderdage på Voergaard slot 16.- 24. Juli 2011

For 2 somre siden, var vi til Middelalderdage på Voergaard slot ca. 14 Km syd for Frederikshavn.
Det var så stor en oplevelse at jeg allerede dengang bloggede om det.
Herunder er et par stemningsbilleder fra dengang.



Søndag er sat af til et besøg i Middelalderen.
For vi håber at genopleve bare lidt af alt det skønne vi så for 2 år siden.
De seneste mange dage har det været solskin her i Skagen. Lad os håbe det fortsætter....
bare søndag med...please!!

5 kommentarer:

Lene´S sagde ...

...ENIG...der er helt vildt hyggeligt ! Bor ikk så langt derfra og jeg var faktisk selv med for nogle år siden, hvor jeg lavede glas-perler... Ih, hvor kan man næsten savne duften af bål og lyden af drejelire. God tur og krydser fingre for solskin i det nordjyske. Knus Lene´S

rikkeheide sagde ...

Middelalderdage på Voergaard er bare fantastiske!!
Mine unger er så heldige at mormor og morfar har inviteret på ferie i sommerhuset ved Sæby i næste uge - de skal derfor til middelalderen, og de glææææææder sig! :))

Anonym sagde ...

det er så hyggeligt i en middelalderby,jeg har besøgt middelalder byen i Nykøbing F ... smiler mon den der søde gravhund i snor passer helt ind ??? jeg tænker,,, mon man havde gravhunde i snor dengang ?
jip

Maria Lind Heel sagde ...

Kender rigtig mange der skal derop i år som aktører, desværre må det blive næste år, fra min side.

Louise sagde ...

Det er sådan et skønt sted - savner at skulle afsted på marked i år. Den søde lille pige i det gamle indlæg er den kære Lilje fra vores lejr - og jeg må virkelig sige at Voergård og middelaldermarkeder virkelig er noget for børn og voksne i alle aldre. For dig som er tekstilinteresseret så er der en del som har lækkert garn med, og min veninde Anne står med en bod med både broderi, plantefarve og andet godt. Glæder mig til at læse om dit besøg.