tirsdag den 12. juli 2011

35 lapper senere....dagens update.

1½ dag og 35 lapper....
Der er nu ikke noget som sommerferie/hækletid.


Bomuldsgarnet er fra Søstrene Grene...og inden nogen (der ikke har fulgt med fta første hexagon indlæg) falder for tempoet, så minder jeg lige om, at min søde svigermor har lavet alle indercirklerne og jeg hækler sammen..altså alt det hvide.
FInd en bedstemor etc. der gerne vil, men som ikke holder til store projekter. Sådan et deleopgavetæppe er da fantastisk ikke?

15 kommentarer:

Sylvia sagde ...

Det blir lekkert, ditt hexagon-teppe. Og hvor heldig du er, som har en riktig bestemor som hjelper til.
Jeg hekler også på et teppe nå, men må gjøre alt selv! Og etterpå venter enda et teppe. Men, det er jo veldig gøy alikevel, siden resultatet blir så lekkert!!
God ferie!!

Line sagde ...

Jamen det går jo bare derud af :)

Citronmoster sagde ...

Lækkert hexagon-tæppe :)

HannasHörna sagde ...

Åh vad fint det blir! Jag förstår att du är nöjd! Kram

Gaia´s mor sagde ...

Det er da vidunderligt - et rigtig mindetæppe bliver det jo også!

Daisy sagde ...

So beautiful. x

EnHeberg sagde ...

Det er skønt.

Konstant Strikkekøe`s Hobbyblogg sagde ...

Så lekkert et teppe, flotte farger og koselig mønster.

Curly sagde ...

Hvor er det bare blevet sødt. Håber snart der kommer mere garn hos søstrene grene i Odense.
Prøv lige at tjek en anderledes måde at bruge oldemorfirkanter på til et tæppe.

Lis sagde ...

Det bliver godt nok fint, dit Hexagram tæppe.

Bare jeg også havde en Bedstemor, som ville hækle lidt for mig, men nej, min svigermor siger: Du kan selv !! Så det gør jeg da bare

Fortsat god ferie til dig.

Kh. Lis

Fru Larsen sagde ...

Hvor er det nogle skønne farver. Det er ensuper god ide med deleopgaver, det er vidunderligt at lave sådan noget sammen :)) Glæder mig til at se tæppet færdigt :))

1000ideer sagde ...

Kan man mon låne din bedstermor eller er hun fuld besat .-)

Heidi sagde ...

Hvor er det bare fint...
Jeg vil godt efterlyse en bedstemor til at hækle for mig... Og jeg kan ikke selv hækle overhovedet, så jeg skal bare hyggesnakke ;)
Hilsen Heidi

Christina Ravn sagde ...

Det bliver intet mindre end fantastisk det tæppe. Karen, du gør dit til at jeg aldrig kommer til at løbe tør for projekter - ta....eller noget, haha!

Anja (Zoomsnoren) sagde ...

Hvor er det bare flot - og sikke det skrider frem!