lørdag den 23. juli 2011

Godt gavepapir...også til drengefødselsdagen


i Søstrene lige nu.

11 kommentarer:

lise sagde ...

Drengegavepapir.....super..det kan vi bruge :-)

Trine (groovy baby) sagde ...

Ja, for hulan det er fint

Anonym sagde ...

der er søstrene grene altså go´e til det der...

Fru Beck sagde ...

Har hentet forsyninger allerede i går

Lis sagde ...

Hvor fint !!

Kan du ikke tvinge igennem, at de skal åbne i Kolding Bymidte igen. Jeg kommer aldrig op i Storcenteret.

Kh. Lis

Lis sagde ...

P.s. Har du ikke FERIE mere ???

IF Stjernen sagde ...

Jeg skal vist lige ind og hamstre lidt ;-)

Mette Houg sagde ...

Det lyder godt, at der er lidt til drengene også:)

Karen Klarbæk sagde ...

Ferien er slut og der er nu kun søndagen tilbage. Så går det i gang med dagligdagen og arbejdet igen.
Karen

Maria sagde ...

Har lige været i den lokale Grenes - og som sædvanlig har de ikke hele sortimentet! Det er bare rigtig øv at se det her hos dig, og så ikke at kunne skaffe det... :-( Kan du ikke lige tale med dem, Karen? ;-)

Karen Klarbæk sagde ...

Dem jeg har købt, er hentet i Søstrene i Metropol i Hjørring.
Jeg mente egentlig at alle havde fået samme sortiment....men måske noget er udsolgt allerede. Der var flere der var væk da jeg var der, og de var kommet i butik dagen før.

Bl.a. det sød ternede med babuska....det var forsvundet som dug for solen....i Hjørring altså.

Karen