onsdag den 20. juli 2011

Sommereftermiddag på stranden


Bade??? Nej nej...hækle naturligvis.

13 kommentarer:

Heidi sagde ...

Det er deilig å sitte på stranden om sommeren med håndarbeid. Så lekkert teppet ditt blir :)

Eva sagde ...

Det tæppe bliver så flot. Skønt med alt det hvide i.

Lis sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud. Solen har også skinnet her ved Kolding idag, så ingen misundelse over det.

Kh. Lis

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

ihh, hvor skønt at sidde på stranden og lave sit tæppe. Jeg er selv "midt i" et tæppe, og er også helt bidt af det ..... hvis du har lyst, kan du kan se, hvor langt jeg er på min blog

http://tantesoed.blogspot.com/2011/07/anmeldelse-ved-vandet-i-ishj.html
hej fra Marianne

rett og vrang sagde ...

Å, du lager NYDELIGE ting!Dette liker jeg virkelig!Ha en nydelig kveld med heklekroken!Synnøvehilsen fra Norge

Anemone Anne-Mette sagde ...

Sikken da en pragtfuld ide at sidde der med lyden af bølgeskvulp, det må virke næsten som ren terapi :0)

Unknown sagde ...

Et vakkert sommerlig teppe. Du er vel så ivrig at du ikke har tid til en dukkert eller er det for kaldt i vannet. :))

Fru Larsen sagde ...

Fantastisk tæppe - ville ønske det var til mig, jeg elsker de farver det har!

KirstenK sagde ...

Selvfølgelig da...hvis hæklenålen skulle blive rødglødende er der jo køligt vand i nærheden!

erleichda sagde ...

så fint det du lager!

Camilla sagde ...

That is life! Hvor ser det aldeles skønt ud!!

Rosa Gröns Handarbetsblogg sagde ...

Hejsan
Det ser riktigt dejligt ud. Jeg synes du have deliga og flotta farver i dine arbejde. Du må gerna in og kigga i min nya blog. Og ha en god dag.

20 timer sagde ...

Det bliver så fint, det tæppe!!
Er det svært at hækle lapperne sammen, synes du?