fredag den 1. juli 2011

Hæklet vimpelrække i naturfarver

I aftes havde jeg lige en times snak med min mor, som jo lige er kommet hjem efter 6 uger i USA.
Og ja, hvad laver man så imens....


En hæklet vimpelrække i naturskala....


og så....


Var det lige....

Efter 27 min. ringede jeg op til hende (jeg har nemlig fri taletidsabonnement).
Og 2 timer og 10 min. senere sagde vi godnat.
Så var den nye vimpelrække i "trendfarver" blevet færdig imens....
Der er nu ikke noget som en øresnegl...
Se DET var en rigtig god aften :)

5 kommentarer:

Anette sagde ...

Kjempeflotte vimpler du har laget ;) Nydelige farger!

Ulla V. sagde ...

Herligt! :)) Hvad skulle vi gøre uden telefoner...og ikke mindst familie og nære venner.

Og endnu engang har du frembragt noget smukt med din hæklenål. Jeg holder meget af at se hvad du skaber. :))

Lena (By Warberg) sagde ...

Super lækre farver, de passer perfekt ind her hos mig ;o)
God weekend.

emmashem sagde ...

Älskar vimplarna, jättefina!
Trevlig kväll!
Emma

supersine669 sagde ...

Hejsa

Du bliver ved med at lave de skønneste ting og sager - HERLIGT.

Er nysgerrig, og høre, hvilken abb. har gratis taletid?