onsdag den 13. juli 2011

Salt...eller SALT!

 Hvis der er en ting der er sikkert i mit liv, så er det, at når der kommer noget nyt med et
Aurion mærke på, så kan man være helt sikker på, at det er fantastisk,
gennemarbejdet og unikt.


Saltet her er unikt på flere måder.
Alene stedet hvor det kommer fra.
Klik her og se hvor smukt der er.


Og hvem andre end Jørn Ussing Larsen, har i snart en menneskealder gjort det grundige arbejde med at fremelske naturprodukter fra klodens mest fantastiske kilder, genopdyrkning af gamle kornarter og bearbejdningen af dem....ja og grøden, som igen er trend... Og jeg kunne blive ved.

Og så elsker jeg at historien om produktet fortælles, som her på bagsiden af posen.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Ja, han er en ener ham Jørn Ussing.
Er vild med hans produkter,men springer nogen gange over, da jeg ikke kan få det i mit nærområde.
Og nu salt - ja ok. men jeg er vild med salt fra Australien. ;O))

Unknown sagde ...

Kender slet ikke Jørn Ussing, men lyder super spændende :) Jeg har selv været i selvsamme "ørken", så det kunne være lidt sjovt at købe salt derfra herhjemme :)Men er ikke lige stødt på det...