lørdag den 30. juli 2011

Orden på kasserne i børnehøjde

Mormor har nu arbejdet på at få orden på Ida Katrines værelse i 2 hele dage.
Jeg har hjulpet det meste af dagen i dag.
Og der er virkelig ved at være styr på sagerne.
Min mor har tidligere været leder i en børnehave, så hun kender om nogen de smarte trick til at få Ida Katrine med på ideerne.
Ida Katrine har derfor selv tegnet skilte, så hun ikke er i tvivl hvis hun glemmer at hun faktisk godt kan læse.


9 kasser er det blevet til, for Ida Katrine ELSKER at klippe og klistre. Så nu er der kaser med lim og tape,
pap og papir, snor o.s.v.
Og jeg er rigtig glad for endelig at få orden på sagerne, så man kan komme til at gøre ordenligt rent på værelset igen.
TAK MOR/ MORMOR!!!!!

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg var engang(læs for børn mm) et stort ordensmenneske, men er (desværre) faldet lidt af på det punkt de sidste par år. Har dog store planer (på et tidspunkt) om pictogrammer på alle kasserne på ungernes værelse, div kurve i gangen mm. Er dog i tvivl om manden kan leve med så meget orden omkring sig...

Unknown sagde ...

Jeg beundrer din evne til at tage i mod hjælp.
Og du er omgivet af hjælpsomme mennesker.
Er sikker på, at du selv er godt til at hjælpe :-)
For det vi giver ud, får vi jo tifold til bage :-)

Libbie sagde ...

Åh gulp suk jeg har ryddet op og gjort rent hos datteren i dag SAMMEN med datteren!!!!
Hun kan se hvis en tegning ligger bare en cm forkert. Jeg magter det ikke :) Men vi blev færdige og "kun" uvenner ca. 30 gange!
Måske jeg skulle overveje kasserne??

Malene sagde ...

Sikke en god ide.